spacer

Jak zrzucić brzuch chodząc?

MarcinKMarcinK - specjalista Tipy.pl
spacer
1 z 5
Do zrzucenia brzuszka wcale nie potrzeba intensywnych i wycieńczających treningów. Codzienny szybki spacer pozwoli ci zrzucić zbędne kilogramy i sprawi, że twój brzuch znowu będzie płaski. Najlepsze rezultaty daje co najmniej godzinny spacer, najlepiej zaraz po posiłku. Oto, co jeszcze musisz zrobić, żeby zrzucić brzuch:
1
odchudzanie przez chodzenie - krok 1
Napinanie mięśni brzucha – kilka razy dziennie napinaj mięśnie brzucha. Rób to szczególnie podczas spacerów i treningów siłowych. Napnij mięśnie i wytrzymaj w takiej pozycji najdłużej jak się da. Takie ćwiczenia pomogą budować mięśnie brzucha i przyspieszą spalanie kalorii.
2
odchudzanie przez chodzenie - krok 2
Wyrobienie w sobie nawyku chodzenia. Rób spacery codziennie. Jeśli chcesz zrzucić tłuszcz z brzucha, powinieneś chodzić około dwie godziny dziennie (lub przynajmniej jedną godzinę). Najlepiej, jeśli spacery będziesz robić zaraz po posiłku.
Ustal harmonogram dnia, który najbardziej ci odpowiada. Dzięki właściwej organizacji będzie ci łatwiej wcielić nawyk chodzenia w życie. Jeśli pracujesz do późna, możesz robić spacery wieczorem. Spaceruj w bezpiecznych okolicach, gdzie nie ma ryzyka, że zostaniesz napadnięty lub potrącony przez samochód.
3
odchudzanie przez chodzenie - krok 3
Trening siłowy. Do codziennych aktywności dołącz trening siłowy, który pomoże ci wyrzeźbić mięśnie. W domu bez problemów możesz podnosić hantle, robić przysiady, czy brzuszki.
Trenuj co najmniej trzy dni w tygodniu. Koncentruj się na mięśniach brzucha. Ćwiczenia tych mięśni mogą być robione codziennie, w przeciwieństwie do pozostałych mięśni, w przypadku których wymagana jest przerwa między kolejnymi treningami.
4
odchudzanie przez chodzenie - krok 4
Picie wody. Pij co najmniej osiem szklanek wody dziennie, a nawet więcej jeśli ważysz ponad 68 kg. Woda jest niezbędna do utrzymania organizmu w zdrowiu. Nie pij całej wody naraz, podziel ją na porcje spożywane w ciągu całego dnia.
Do ilości wypitej wody nie wliczaj soków, mleka, napojów gazowanych, kawy czy herbaty.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Łukasz
16.03.2018
Ważny dodatek: spacery nie najlepiej po jedzeniu, ale minimum 3 godziny po jedzeniu
bluem
30.06.2015
To prawda, można zrzucić oponkę bez wysiłku chodząc, napinając mięśnie, stosując acetomale ale nie wolno zapomnieć o odpowiedniej diecie, musi być lekkostrawna żeby brzuszek zaczął znikać ;)
krokodyl
04.01.2011
Fajne rady, dzięki. Gdzieś kiedyś czytałam,że dobre efekty daje napinanie mięśni brzuch. Po prostu sprząta się lub stoi( na przykład w autobusie) a mięśnie pracują. Dla mnie bomba. zaczynam od jutra:) Skoro ma mnie to nie kosztować zbyt wiele wysiłku to czemu nie?
Donata
23.08.2010
Quote From marcel,A ja mam kaloryfer, a teraz chciałbym mieć trochę tłuszczyku gdyż moja dziewczyna jest ode mnie 2 razy cięższa i namawia mnie do przytycia.pozdrawiam
Marcel K.
:) no to nieźle. Ale dlaczego w ogóle chcesz przytyć. co przeszkadza twojej dziewczynie w tym że jesteś 2 razy chudszy od niej? No chyba że jesteś ogólnie chudziutki to wtedy może faktycznie się martwić że masz niedowagę. Ja ci radzę, abyś razem z nią zapisał się na siłownię - ona niech się odchudza a ty zacznij robić masę (ćwiczenia odpowiednia dieta - trener z siłowni pomoże ci ułożyć dietę białkową). Tak będzie najlepiej - pewnego rodzaju kompromis no i obydwojgu wam wyjdzie on na zdrowie. Pozdrawiam ;)
lulu
16.02.2010
Nawet zmywając naczynia czy odkurzając mozna nieźle pozbywać się zbędnych kilogramów. A taka l-karnityna to chyba odchudza tylko podczas sportu? Direct sama w sobie Cie nie odchudza?