Jak zrobić spray odstraszający koty

Jak zrobić spray odstraszający koty

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić spray odstraszający koty
1 z 4
Koty to jedne z ulubionych zwierząt domowych. Towarzyszą człowiekowi już od wieków, jednak oprócz tego, że są piękne i puszyste, wręcz idealne do głaskania, mają kilka wad. Często zdarza się, że koty rozgrzebują ziemię w kwiatach, obgryzają liście roślin lub drapią meble, firanki czy ozdobne poduszki. Jeżeli chcesz poradzić sobie z tym problemem, mamy dla ciebie idealne rozwiązanie.
1
Jak zrobić spray odstraszający koty krok 1
Wypróbuj więc koniecznie preparat odstraszający koty. Jest przygotowany z substancji, które w żadnym stopniu nie zaszkodzą naszym pupilom, ani też małym dzieciom. Do tego jest niezwykle prosty w zastosowaniu, ponieważ wystarczy spryskać powierzchnię, a mieszanka olejków eterycznych skutecznie odstraszy koty.
2
Czego potrzebujesz? Przygotuj butelkę ze spryskiwaczem o pojemności 250 ml, przegotowaną i ostudzoną wodę, olejki eteryczne: eukaliptusowy, olejek z mięty pieprzowej, olejek lawendowy i olejek z trawy cytrynowej.
3
Jak przygotować preparat? Butelkę napełnij do ¾ objętości przegotowaną i ostudzoną wodą. Teraz dodawaj po kolei po 10 do 15 kropli wszystkich olejków. Koty nie lubią żadnego z tych zapachów, a ich mieszanka działa na nie odstraszająco. Jeżeli zapach będzie według ciebie zbyt słaby, możesz dodać więcej olejków. Teraz jedynie wymieszaj wszystko dokładnie i spryskaj preparatem powierzchnię od której chcesz odstraszyć koty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

wrona
08.02.2018
A nie lepiej kupic jakis gotowy ze sklepu?
Marli
13.01.2018
Nie działa. Moj kot zlizuje olejki z popryskanej powierzchni. Nie ma problemu z tym, aby po takiej powierzchni chodzic.
sdg
23.09.2016
A jak podać kotu tabletkę na odrobaczenie? W zoologicznym mieli tylko tabletki dla kotów.
Kot
22.09.2016
Najlepiej wyłożyć wszędzie kocimiętkę.