Napój oczyszczający jelita

Napój oczyszczający jelita

Dd - specjalista Tipy.pl
Napój oczyszczający jelita
1 z 4
W obecnych czasach coraz więcej osób cierpi z powodu zaparć i chorób jelit. Podstawę dobrego stanu zdrowia narządów wewnętrznych stanowi regularna detoksykacja organizmu. Skutecznym sposobem na oczyszczenie jelit jest napój przygotowany z naturalnych składników. Dokładny przepis znajdziesz poniżej.
1
Napój oczyszczający jelita krok 1
Czego potrzebujesz?

Przygotuj:
jedną łyżeczkę soku z imbiru,
2 łyżki świeżo wyciśniętego soku z cytryny,
pół łyżeczki soli morskiej,
pół szklanki soku jabłkowego,
pół szklanki przegotowanej wody lub wody filtrowanej.
2
Napój oczyszczający jelita krok 2
Jak przygotować preparat?

Do małego rondelka wlej wodę i zagotuj. Dodaj sól morską i mieszaj, aż cała się rozpuści. Teraz dodaj po kolei sok z imbiru, sok z cytryny i sok jabłkowy i ponownie wymieszaj. Napój pozostaw do wystygnięcia, a następnie przelej do szklanki.
3
Napój oczyszczający jelita krok 3
Jak stosować preparat?

Pij szklankę napoju rano na pusty żołądek, następnie przed obiadem i kolacją. Po jednym dniu napój rozwiąże problem zatwardzenia, a po tygodniowej kuracji twoje jelita będą całkowicie oczyszczone, a trawienie ulegnie poprawie. Z napoju nie powinni korzystać chorzy na cukrzycę, kobiety w ciąży i osoby z ostrą alergią.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Zenon
12.04.2019
Skąd pozyskać sok z imbiru? Czy też po prostu trzeba zrobić go samemu?
wieża
16.09.2016
Osoba która napisała ten artykuł, to pewnie ta sama co kiedyś napisała, że osobę z zaparciami należy wysłać do psychiatry...i na pewno nie miała w życiu do czynienia z chorymi ludźmi. Przedstawionych wyżej sposobów na zaparcia nie należy przede wszystkim stosować u chorych z chorobami układu krążenia oraz cierpiącymi na przewlekłe schorzenia nerek.
bluem
11.08.2016
Wygląda nieźle, smakowo nie będzie to pewnie rarytas ale wolę to niż siemię, zaparć pozbyłam się co prawda dzięki dicopegowi ale nie jest wykluczone że wrócą, męczą mnie od dzieciństwa.