poparzenie języka

5 domowych sposobów na poparzenia języka

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
poparzenie języka
1 z 4
Każdy z nas poparzył sobie język i to nie jeden raz. To bardzo powszechny problem. Język możemy poparzyć pijąc lub jedząc coś zbyt gorącego. Ból po oparzeniu języka jest uciążliwy i nieprzyjemny. Oto kilka domowych sposobów na złagodzenie bólu po oparzeniu języka i jamy ustnej.
1
poparzenie języka domowe sposoby
Jeśli oparzenie nie goi się prawidłowo, może pojawić się infekcja. Oparzenie drugiego lub trzeciego stopnia wymaga natychmiastowej interwencji lekarza. Inne mniejsze oparzenia możesz leczyć domowymi sposobami, które natychmiastowo przyniosą ulgę i przyspieszą gojenie.
2
lód poparzenie języka
Woda
Gdy oparzysz język sięgnij po zimną wodę. Złagodzi pieczenie i palenie w jamie ustnej. Przepłucz usta zimną wodą przez kilka minut, a od razu poczujesz ulgę.

Jogurt naturalny
Kiedy poparzysz język, sięgnij po jogurt naturalny. Odrobinę jogurtu weź do ust i trzymaj przez kilka minut. Jogurt zmniejsza możliwość powstania infekcji. Tylko miej pewność, że jogurt jest czysty bez żadnych dodatków smakowych.
3
poparzenie języka
Lód
Weź kostkę lodu, wsadź ją do ust i ssij. Po kilku minutach ból i pieczenie ustąpi.

Cukier
Umieść zwykły cukier na poparzony język. Zostaw do rozpuszczenia. Cukier to dobry domowy środek na poparzony język.

Miód
Miód wykona takie samo działanie jak cukier. Dodatkowo miód zadziała jak antybiotyk i zapobiegnie powstaniu infekcji. Łyżkę miodu włóż do ust, na poparzony obszar. Jeśli to konieczne powtórz czynność raz jeszcze.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane