prostowanie włosów naturalnie

Jak trwale wyprostować włosy bez prostownicy?

olaa - specjalista Tipy.pl
prostowanie włosów naturalnie
1 z 4
Jeżeli masz kręcone włosy, które chcesz wyprostować, jednak zależy ci na zdrowych włosach, to możesz spróbować zabiegu zapewniającego trwały efekt. Możesz wypróbować go w najbliższym salonie fryzjerskim. Możesz również wykonać go własnoręcznie w domu. Przygotowanie mieszanki jest niezwykle proste i zajmie ci tylko kilka chwil.
1
sok z cytryny
Wszystko czego potrzebujesz to jedna szklanka mleczka kokosowego, sok z jednej cytryny, dwie łyżki oliwy z oliwek, trzy łyżki skrobi.
Do soku z cytryny dodawaj skrobię małymi porcjami. Po każdej porcji dokładnie wymieszaj składniki na gładką masę, aby nie powstały grudki.
2
mleczko kokosowe
W rondelku rozgrzej mleczko kokosowe pomieszane z oliwą z oliwek. Następnie powoli dodaj sok z cytryny ze skrobią. Podgrzewaj delikatnie, ciągle mieszając, aż do uzyskania kremowej konsystencji. Gęstą mieszankę przełóż do szczelnie zamykanego pojemnika.
3
mieszanka na włosach
Nakładaj mieszankę na suche włosy, zawiń folią i owiń ciepłym ręcznikiem. Pozostaw na jedną do dwóch godzin. Następnie umyj włosy swoim szamponem i użyj odżywki. Wysusz włosy suszarką i gotowe. Włosy będą proste i lśniące, a efekt utrzyma się na długi czas.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane