korowy cukier

Jak zrobić kolorowy cukier ozdobny naturalnym sposobem?

olaa - specjalista Tipy.pl
korowy cukier
1 z 4
Jeżeli zaczynasz zabawę z pieczeniem i chcesz wykorzystać posypki z kolorowego cukru, nie musisz kupować drogich, gotowych produktów.
Teraz kolorowy cukier możesz wykonać własnoręcznie. Dodatkowo nie musisz kupować sztucznych barwników spożywczych. Wystarczy spacer po ogrodzie. Pokażemy ci, jak zrobić naturalnie barwione, kolorowe posypki cukrowe.
1
kolorowy cukier z płatków róż
Wszystko czego potrzebujesz, to zwykły biały cukier, kilka kwiatów z ogródka (róża, nagietek, mniszek lekarski, liść szpinaku, lawenda, goździk). Do wymieszania składników użyjesz blendera.
2
cukier kolorowy
Cukier wsyp do miski i dodaj kwiat w wybranym kolorze. Jeżeli twój cukier ma być różowy, dodaj kilka płatków róży jadalnej, Jeżeli interesuje cie pomarańczowa barwa dodaj nagietek, niebieski uzyskasz za pomocą lawendy. Fiolet zapewnią płatki goździka w tym kolorze. Kiedy wszystkie kwiaty będą już uzbierane można przejść do dzieła.
3
różowy cukier
Do cukru dodaj odpowiedni “barwnik” z kwiatów i zmiksuj dokładnie, aż kolor stanie się jednolity. Następnie możesz zabezpieczyć cukier dwoma sposobami. Zamroź go, wcześniej rozdzielając na małe porcje, albo wysusz w piekarniku przy niskiej temperaturze, aby nie stopił się. Cukier rozsyp równomiernie na blasze i umieść we wcześniej nagrzanym piekarniku. Wyłącz grzanie i pozostaw do ostygnięcia. Kiedy temperatura osiągnie temperaturę pokojową, wyjmij go i przesyp do małych pojemniczków. Cukru używaj jako kolorowej posypki lub roztop w barwny lukier.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Ubijanie białka
przyprawy
pieczone warzywa

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane