odchudzanie akupresura

5 punktów akupresury, które pomogą szybko schudnąć

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
odchudzanie akupresura
1 z 4
Uprawianie sportu i zdrowe odżywianie to klucz do zdrowego ciała. Czasem metabolizm jest wolny i nie tracimy wagi tak szybko jakbyśmy chcieli. Na szczęście nasz organizm ma wiele obszarów, które stymulowane przyspieszają metabolizm i zmniejszają apetyt. Poznaj 5 punktów akupresury.
1
akupresura odchudzanie
To stara technika wywodząca się z Chin, która stała się ogólnie dostępna w dzisiejszych czasach. Uciskanie wybranych punktów na ciele pomoże ci schudnąć bez nadmiernego wysiłku.

Punkt Dui Tuang
Jest to jeden z ważniejszych punktów hamowania apetytu. Znajdziesz go w połowie drogi między wargą a nosem. Potrzyj punkt przez kilka minut, w momencie gdy pojawia się uczucie głodu.
2
odchudzanie medycyna chińska
Punkt apetytu
Na uszach znajduje się 200 biologicznie aktywnych punktów, które stymulują i poprawiają funkcjonowanie wszystkich narządów oraz przyspieszają metabolizm. Ten punkt znajduje się w miejscu styku głowy i ucha.

Punkt Tze-chi
Zegnij łokieć i uciskaj górną powierzchnię przedramienia, poniżej zgięcia. Stymulowanie tego punktu przez jedną minutę dziennie, poprawi funkcjonowanie jelit.
3
odchudzanie akupresura
Punkt Zte-san-li
Na nogach znajduje się wiele punktów, które pomagają się odchudzać. Punkt Tze-sang-li to tak zwany punkt długowieczności. Jest on umieszczony w małym wgłębieniu poniżej kolana. Mówi się, że uciskanie tego punktu prowadzi do utraty masy ciała w ilości 500g na dzień.

Punkt Lou-gu
Ten punkt znajduje się 5cm powyżej kostki po wewnętrznej stronie. Punkt ten odpowiada za odchudzanie. Ponadto, gdy drętwieją ci ręce i nogi, uciskanie tego punktu będzie bardzo pomocne.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odchudzanie
metabolizm
jak schudnąć na twarzy

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Alexis
03.10.2016
Zamiast uciskać można też się puknąć w czółko
trtt
03.10.2016
Co za bzdury. Kiedy akupunktura powstawała nie nie było na Ziemi brubasów!!!!
mariam
03.10.2016
Ja schudłam stosując czas jedzenia 8 godzin do 16 godzin przerwy. Niczego sobie nie odmawiałam przez 8 godzin. Natomiast w przeciągu tych 16 godzin postu - piłam tylko wodę i różne herbatki, zwłaszcza ziołowe, ale bez grama cukru. Jadłam w godz. od 8:00 do 16:00. Tylko pierwsze dni są trudne. W przeciągu pierwszych 2 tygodni schudłam 4 kilogramy, a co najważniejsze prawie pozbyłam się otyłości brzusznej. Pozdrawiam wszystkich co nie lubią diet a chcą schudnąć. Powodzenia.
wwsq
03.10.2016
miejsce styku ucha i głowy jest dość dużo punktów - bez sensu podawać coś nieprecyzyjnie. Do kitu artykuł
Kuba
03.10.2016
Najgorsze w tym jest to, że znajdą się ludzie którzy uwierzą w te głupoty. Wystarczy się pomacać i już się chudnie...
bzdury
03.10.2016
mam problem bo nie mogę przytyć zastanawia mnie czy są jakieś punkty do duszenia żeby przytyć
Nico
03.10.2016
Niech autor artykułu sobie mózg uciśnie:)
Trzeźwy
03.10.2016
Tipy.pl - wy też uciskajcie3 sobie pewne miejsca, to zmądrzejecie.
goldenrose
01.10.2016
Nigdy nie słyszałam o punktach akupresury. Ja schudłam 10 kg ale dzięki diecie Sandruni. Zaczęłam zdrowo się odżywiać, jem dużo ryb, warzyw, różnego rodzaju kasze. Gotuje na parze, a nie na tłuszczu. Zamiast słodyczy sięgam po owoce, orzechy, migdały. Więcej czasu niż kiedyś spędzam aktywnie. Teraz czuje się znacznie lepiej