czyszczenie okularów

Jak zrobić domowy preparat do czyszczenia okularów?

olaa - specjalista Tipy.pl
czyszczenie okularów
1 z 4
Każdy okularnik wie, jak łatwo jest o smugi i zabrudzenia na okularach, a jednocześnie jak trudno jest je odpowiednio wyczyścić. Jeżeli chcesz zapewnić sobie czyste szkła, bez śladu zabrudzeń, możesz użyć gotowego preparatu do czyszczenia okularów, lub zrobić go samodzielnie.
1
okulary czyszczenie
Wszystko czego potrzebujesz, to alkohol (może być spirytus salicylowy), odrobina mydła w płynie lub płynu do mycia naczyń, woda i mała butelka z rozpylaczem.
2
czyszczenie okularów
Pomieszaj trzy części alkoholu z jedną częścią wody i przelej do butelki z rozpylaczem. Następnym krokiem jest dodanie około trzech kropli mydła w płynie lub płynu do mycia naczyń.
3
czyszczenie okularów płynem
Składniki dokładnie pomieszaj, aby dobrze się połączyły. Powierzchnię okularów spryskaj niewielką ilością płynu, a następnie wytrzyj dokładnie miękką szmatką. Jeżeli okulary są bardzo zabrudzone, powtórz cały proces jeszcze raz. Pamiętaj, aby przed każdym użyciem delikatnie wstrząsnąć buteleczką z płynem, gdyż długo nie używany preparat może się rozdzielić. Okulary będą czyste i bez śladu smug.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

kokardka z materiału
kwiaty z papierowych serwetek
temblak z chusty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane