Ziołowa herbatka dla kobiet karmiących piersią

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Organizm kobiet zarówno w ciąży jak i zaraz po porodzie wymaga szczególnej troski i wsparcia. Dodatkowo kobiety karmiące piersią powinny zdawać sobie sprawę, jak ważne w tym czasie jest odpowiednie odżywianie i dostarczanie wszystkich niezbędnych substancji odżywczych. Skorzystaj więc z ziołowej herbatki. która odpowiednio wzmocni i odżywi twój organizm.
1
Ziołowa herbatka dla kobiet karmiących piersią krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj ½ szklanki suszonych liści z czerwonej maliny, ½ szklanki suszonych liści pokrzywy, ¼ szklanki nasion kozieradki, ¼ szklanki nasion kopru, ¼ szklanki suszonych liści lucerny, ¼ szklanki suszonych kwiatów rumianku, ¼ szklanki suszonych liści mniszka lekarskiego.
2
Jak przygotować herbatkę? Wszystkie zioła i nasiona pomieszaj i umieść w szczelnie zamykanym pojemniku, aby wilgoć nie dostała się do środka. Weź 1 łyżkę ziół i zalej je szklanką wody. Mieszankę doprowadź do wrzenia i gotuj przez 5 do 10 minut.
3
Następnie przecedź napar i gotowe. Dla poprawy smaku, możesz dodać łyżeczkę miodu. Możesz również przygotować większą ilość herbatki zachowując proporcje. Następnie odcedź napar i przechowuj go w lodówce. Herbatkę pij codziennie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

leczenie anemii w ciąży
brzuszek ciążowy
zapobieganie rozstępom w ciąży

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane