avokado dojrzałe

Co zrobić, żeby avocado szybciej dojrzało?

olaa - specjalista Tipy.pl
avokado dojrzałe
1 z 4
Co zrobić kiedy kupiliśmy avocado, które okazało się być twarde jak skałą i niedojrzałe? Możesz poczekać aż samo dojrzeje, lecz jeżeli nie masz na to czasu możesz mu  w tym pomóc. Natura dała nam rozwiązanie, które skutecznie rozwiąże ten problem. Jeżeli chcesz wiedzieć co zrobić aby przyspieszyć proces dojrzewania, przeczytaj koniecznie.
1
avocado dojrzewanie
Czego potrzebujesz? Wystarczy niedojrzałe avocado, średniej wielkości jabłko i papierowa torba pakowa. Ewentualnie możesz zamienić ją na plastikową reklamówkę, jednak nie przepuszcza ona powietrza, dlatego papierowa torba będzie lepszym rozwiązaniem.
2
avokado z jabkiem
Jak to zrobić? To proste! Wystarczy, że avocado umieścisz w torbie wraz z jabłkiem. Następnie torbę szczelnie zamkniesz i pozostawisz tak na całą noc. Rano avocado będzie miękkie i gotowe do zjedzenia. Zrobisz z niego ulubioną pastę, dodasz do kanapek czy użyjesz do pielęgnacji urody.
3
jabłka z awokado
Chcesz dowiedzieć się jak właściwie stało się, że avocado dojrzało z dnia na dzień? Odpowiedź jest prosta. Jabłka wydzielają etylen- naturalny gaz, który przyspiesza proces dojrzewania owoców. Dzięki tej metodzie, możesz przyspieszyć również dojrzewanie innych owoców i warzyw. Na przykład bananów, pomidorów czy nawet kukurydzy. Koniecznie wypróbuj tej magicznej metody.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ocet truskawkowy
Awokado
banany

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Karola
27.03.2017
Wypróbowałam ten sposób i zero efektu. Jeszcze specjalnie szukałam torebek papierowych w sklepie. A tu nic. Avokado jakie było wieczorem takie samo jest rano. Moglibyście zamieszczać sprawdzone sposoby.
aha
20.09.2016
Mam pytanie, co zrobić by szybciej dojrzały niedojrzałe jabłka