lemoniada z zielonej herbaty

Jak zrobić lemoniadę z zielonej herbaty na odchudzanie?

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
lemoniada z zielonej herbaty
1 z 4
Ludzie stają się coraz bardziej świadomi skutków zdrowotnych związanych z nadwagą. Szukają innowacyjnych receptur, które pomogą im stracić kilka kilogramów. Jednym z takich napojów, które zyskują popularność jest zielona herbata. Ciekawą propozycją dla takich osób może być przepis na lemoniadę z zielonej herbaty. Poznaj przepis na ten napój.
1
zielona herbata lemoniada
Do przygotowania lemoniady potrzebujesz: 2 szklanki wody, 1 torebkę zielonej herbaty, 2-3 łyżeczki miodu, skórkę i sok z jednej cytryny oraz laseczkę cynamonu. Jeśli nie posiadasz pałeczki cynamonu, możesz posłużyć się cynamonem w proszku.
2
lemoniada z zielonej herbaty
Wodę wlewamy do garnka. Dodajemy skórkę z pomarańczy oraz laskę cynamonu. Przykryj garnek i zagotuj wodę. Gdy woda się zagotuje, zgaś płomień. Zdejmij pokrywkę i włóż torebkę zielonej herbaty. Zaparzamy herbatę przez 3-5 minut. Następnie odstaw do ostudzenia.
3
zielona herbata lemoniada
Po przestudzeniu przecedź napar przez sitko. Do przygotowanej herbaty dodaj sok z cytryny, cynamon w proszku jeśli nie dodałeś wcześniej laski cynamonu oraz miód. Zamieszaj herbatę dokładnie. Wstaw ją do lodówki i przed spożyciem dodaj kilka kostek lodu. Jeśli chcesz możesz dodać szczyptę pieprzy cayenne, nadając herbacie dodatkowe właściwości.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

jędrny biust
Jak ćwiczyć silną wolę?
odchudzanie po 40

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

goldenrose
03.10.2016
Często piję zieloną herbatę albo czerwoną. Oprócz tego pije dużo wody. Stosuje dietę Sandruni, schudłam już 8 kg. Staram się jeść regularnie i zdrowo. Jem dużo warzyw i owoców. Dużo czasu spędzam aktywnie