kiszone ogórki

Co daje picie soku z kiszonych ogórków?

katarzyna_a - specjalista Tipy.pl
kiszone ogórki
1 z 4
Okazuje się, że sok z kiszonych ogórków to naturalne remedium na wiele różnych dolegliwości. Zapobiega odwodnieniu, ponieważ zawarty w nim sód zatrzymuje wodę w organizmie. Przywraca równowagę elektrolityczną, dostarczając potasu i sodu utraconych po silnym wysiłku fizycznym. To również źródło cennych probiotyków, które korzystnie wpływają na układ pokarmowy. A to tylko niektóre z zalet soku z kiszonych ogórków. Zobacz, jak zmieni się twój organizm, gdy zaczniesz pić ten sok.
1
ogórki
Ustąpią bolesne skurcze mięśni
Skurcze mięśni dotykają nie tylko sportowców. Odwodnienie i brak odpowiednich minerałów są jego najczęstszą przyczyną. Sok z kiszonych ogórków to bardzo dobry domowy sposób na pozbycie się problemu. Wraz z potem wydalamy dużą ilość sodu i potasu, co prowadzi do zaburzenia równowagi elektrolitycznej w organizmie. Zamiast sięgać po napój izotoniczny, wypij szklankę soku z kiszonych ogórków. Skurcze ustąpią, a organizm odzyska prawidłowy poziom nawodnienia. I to 45% szybciej, niż po wypiciu zwykłej wody!
2
ogórki kiszone
Poprawi wyniki na siłowni
Wielu sportowców twierdzi, że dzięki sokowi z kiszonych ogórków ich wydajność na treningach znacznie wzrosła. Dietetycy twierdzą, że dzieje się tak na skutek dużej zawartości sodu, który poprawia termoregulację i zwiększa wydajność. Żeby uchronić się przed problemami ze strony układu pokarmowego, najlepiej wypić sok na kilka godzin przed treningiem, a w międzyczasie popić dużą ilością wody.
3
woda ogórkowa
Wyleczy syndrom niespokojnych nóg
Ciągłe poruszanie nogami przed snem to tak zwany syndrom niespokojnych nóg. To, jak bardzo jest on męczący, wiedzą tylko osoby, które się z nim zmagają oraz ich bliscy. Okazuje się jednak, że rozwiązanie tego problemu leży w zasięgu ręki i jest nim... tak, sok z kiszonych ogórków. Wystarczy wypić 1/2 -1 szklanki tego soku na godzinę przed pójściem spać.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

mrożone owoce
kurki
Ziemniaki

Podobne porady

Komentarze (16)

* Pola wymagane

ares
15.09.2016
Niestety wpisy poprzedników świadczą o zerowej inteligencji i bezdennej głupocie. Jesteście pomyleni.
Andrzejx48
15.09.2016
A wypij specjalisto jeden z drugim wody spod ogórków samemu zakiszonych niebo w gębie no ale sami nieudacznicy nie umiejący samemu coś zrobić tylko kupować i krytykować że to bzdury a próbowałeś wędlinki samemu zrobionej bez konserwantów bez chemii nie wolicie siedzieć na kanapie i krytykować wszystko i wszystkich udając samych exopertów
lol
15.09.2016
no akurat na syndrom tzw niespokojnych nog nie pomoze choc sod polepsza wchlanianie magnezu
sid
15.09.2016
Po tym gwarantowana jest sraczka.
Nasidius (L)
15.09.2016
Zawsze mama i żona powtarzały, żeby nie pić bo nie zdrowe. Ogórek nie ma wartości, sól tym bardziej. Jak można uważać że woda z ogórków jest sokiem. Ludzie..... Szanujmy się. Smaczne ale nie zdrowe bardziej od energetyków.
asd
15.09.2016
A co z ludźmi którzy biorą tabletki na odwodnienie? Im też polecacie picie tego "soku"?
ja
15.09.2016
Pij, pij, a nabawisz sie zawalu serca.
Qju
14.09.2016
Codziennie na kaca pije sok z ogórków.
Kwas
14.09.2016
Co za bzdury. Dawno już stwierdzono, że współczesny człowiek spożywa zbyt wiele sodu zawartego m. inn. w soli kuchennej.
ja
14.09.2016
Jakie głupoty!!jak sobie wmówisz ze np.liście z drzewa ci pomogą to też będziesz uważał ze pomagają Pierdoły