małe ropne krostki

Jak pozbyć się małych ropnych krostek na skórze?

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
małe ropne krostki
1 z 4
Małe ropne krostki, które najczęściej pojawiają się wokół oczu to dość powszechna przypadłość. Zwykle występuje u osób dorosłych, ale w ostatnich latach spostrzeżono ją także wśród dzieci. Przyczyną ich powstawania jest stosowanie kosmetyków, które zatykają pory i podrażniają ją. W dość prosty sposób możesz je wyeliminować. Oto jak to zrobić.
1
małe ropne krostki domowe sposoby
Najpierw należy przygotować skoncentrowany napar z rumianku. Zagotuj 1-2 litry wody i dodaj kilka łyżek suszonego rumianku. Nie używaj herbaty rumiankowej.
2
sposoby na małe ropne krostki
W międzyczasie przygotuj czysty ręcznik oraz pastę z następujących składników: 1 łyżeczka sody oczyszczonej, 50 g miodu oraz łyżeczkę oleju kokosowego. Składniki dobrze wymieszaj do uzyskania jednolitej pasty.
3
sposób domowy na ropne krostki
Po zaparzeniu naparu, nakryj głowę ręcznikiem i w parówce z rumianku rozgrzej skórę przez 5-10 minut. Następnie nanieś na skórę przygotowaną pastę, nałóż ją w miejscach „problemowych”, masując przez 30 sekund. Pozostaw pastę na twarzy przez 10-15 minut, a następnie spłucz twarz ciepłą wodą. Powtórz ten proces raz dziennie przez kolejne 7 dni, a szybko pozbędziesz się małych ropnych krostek.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Cytryna jako kosmetyk
zmarszczki pod oczami
piękna cera

Komentarze (0)

* Pola wymagane