imbir

Co się stanie, jeżeli codziennie będziesz jeść imbir?

olaa - specjalista Tipy.pl
imbir
1 z 4
Imbir jest jedną z najzdrowszych roślin na świecie. Od stuleci z powodzeniem jest wykorzystywany w medycynie ludowej. Napar  z imbiru jest pomocny na przeziębienia, nudności, a nawet ma działanie wspomagające profilaktykę nowotworową. Jego ostry, przyjemny smak sprawia, że idealnie nadaje się do użycia jako przyprawa do dań.
1
imbir
Imbir od lat stosowany jest również jako substancja wspomagająca odchudzanie. Skutecznie aktywuje soki trawienne i pomaga zwalczyć zbędne kilogramy. Ponadto wspomaga pracę mięśni i kontroluje poziom glukozy we krwi, co bezpośrednio wpływa na masę cała. Najnowsze badania pokazują, że roślina ta, ma pozytywne działanie w walce z zespołem jelita drażliwego, a to dzięki temu, że poprawia absorpcję niezbędnych składników odżywczych.

Jeżeli masz problem ze stawami, odczuwasz ból, masz zapalenie stawów, to imbir jest dla ciebie idealną propozycją. Jego silne działanie przeciwzapalne skutecznie rozwiąże twoje dolegliwości.
2
herbatka z imbiru
Osoby cierpiące na astmę i inne choroby układu oddechowego nie powinny stronić od tego cennego warzywa. Nic tak jak imbir nie oczyszcza dróg oddechowych. Co więcej, również problemy z zatokami okażą się nieistotne, bo herbata imbirowa pomoże i na to.

Jeżeli to wciąż za mało dla ciebie, to może zainteresuje cię fakt, że imbir jest skutecznym, naturalnym sposobem walki z bezsennością. Pijąc jedną filiżankę przed snem, sprawisz, że twoje ciało będzie zrelaksowane, umysł odprężony i bez problemy zapadniesz w głęboki, kojący sen.
3
imbir suszony
Jak widać korzyści płynące z używania imbiru są zaskakujące. W końcu od pokoleń jest używany na każdą z wyżej wymienionych przypadłości. Zarówno świeży korzeń jak i zmielona wersja przyprawy mają podobne działanie. Jedyna różnica polega na tym, że świeża wersja ma znacznie mocniejsze działanie. Nie czekaj już dłużej i koniecznie wypróbuj imbiru na swoje dolegliwości. Na pewno nie pożałujesz.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pomidory
oznaki anemii
jedzenie w nocy

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

dercy
03.10.2016
imbir zabija dne moczanowa codziennie rano zetrzec wycisnac sok ok jednej duzej lyzki rozcienczyc woda i wypic naczczzo i tak przez osiem miesiecy
NickJacek
03.10.2016
Bzdury. Imbir jest zdrowy dla zdrowych ludzi. Ale jeśli ktoś ma najmniejsze kłopoty z układem pokarmowym, to po imbirze będzie miał jeszcze większe.
level interia
03.10.2016
zobacz co się stanie gdy włożysz na głowę wiadro
bil
03.10.2016
Wszystko ładnie pięknie ale napiszcie co się stanie jeśli codziennie będę jeść imbir