Jak zrobić domowy lakier do włosów

Jak zrobić domowy lakier do włosów

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowy lakier do włosów
1 z 4
Jeżeli szukasz idealnego lakieru do włosów który utrwali twoją fryzurę, a jednocześnie nie zniszczy włosów, to mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Taki trwały i bezpieczny dla włosów lakier możesz przygotować własnoręcznie w domu. Wystarczy kilka składników i dobre chęci. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak przygotować taki lakier do włosów, koniecznie przeczytaj dalszą część artykułu.
1
Jak zrobić domowy lakier do włosów krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj 1 szklankę ciepłej wody, 1 i ½ łyżki cukru (białego lub brązowego), 10- 15 kropli dowolnego olejku eterycznego lub ich mieszanki (polecamy szczególnie olejek pomarańczowy, cytrynowy lub miętowy, z kolei dodatek olejku rozmarynowego pobudzi wzrost włosów), butelkę z atomizerem.
2
Jak przygotować domowy lakier do włosów? Na początek podgrzej wodę. Powinna być na tyle ciepła, aby bez problemu rozpuścić w niej cukier. Teraz mieszankę wody i cukru odstaw do ostygnięcia. Do chłodnego płynu dodaj olejek eteryczny i dokładne wymieszaj.
3
Gotową mieszankę przelej do butelki z rozpylaczem. Jak stosować lakier? Gotową fryzurę spryskaj lekką mgiełką preparatu i pozostaw na około 30 sekund do wyschnięcia. Jeżeli jest potrzeba, nałóż drugą warstwę lakieru. Taki domowy lakier do włosów idealnie utrwala fryzurę, ale również jest w pełni naturalny, a więc twoje włosy są bezpieczne.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Eli
06.03.2018
Wystarczy trochę wilgoci (mgła,lekki deszcz) i włosy kaput. Poza tym spoko,próbowałam.
pszczółka
03.10.2016
a latem muchy i pszczoły wokół tylko latają:)