zmarszczki wokół ust

Jak zrobić domowy krem na zmarszczki wokół ust?

pitulinka - specjalista Tipy.pl
zmarszczki wokół ust
1 z 4
Prawdopodobnie zwracasz dużą uwagę na zmarszczki wokół oczu i na czole, ale nie zauważasz tych wokół ust. Zmarszczki wokół ust pojawiają się znacznie później, najpierw w postaci cienkich linii. Głównymi przyczynami ich powstawania jest palenie tytoniu, ekspozycja na słońce i wiatr. Wypróbuj ten przepis na domowy krem zapobiegający tworzeniu się zmarszczek.
1
nagietek na zmarszczki
W celu zapobiegania tworzeniu się zmarszczek wokół ust, przygotuj domowy krem. Krem stworzony jest na bazie oliwy z oliwek, wosku pszczelego i nagietka. Przygotowanie kremu nie jest bardzo skomplikowane.
2
zmarszczki krem z nagietka
Składniki potrzebne do przygotowania kremu: - 200g wosku pszczelego, - 75-g oliwy z oliwek oraz kilka świeżych kwiatów nagietka. Jak przygotować krem? Umieść składniki w małym garnku. Mieszankę należy zagotować i pozostawić gotującą jeszcze przez 1-2 minuty.
3
krem nagietkowy
Kwiaty nagietka nie powinny być mokre, ale całkowicie suche. Mieszaninę zostaw na noc, a następnego dnia należy ją ponownie podgrzać, odcedzić i umieścić w małych pojemniczkach. Krem stosuj regularnie codziennie przez co najmniej dwa tygodnie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane