Naturalny syrop na kaszel

Naturalny syrop na kaszel

Dd - specjalista Tipy.pl
Naturalny syrop na kaszel
1 z 4
W okresie przeziębień i grypy warto jest zapoznać się z naturalnymi sposobami walki z chorobą i przeziębieniem, zamiast od razu korzystać z leków. Naturalne metody lecznicze są równie skuteczne jak te z wykorzystaniem środków farmakologicznych, a jednocześnie są znacznie bezpieczniejsze dla naszego organizmu. Dlatego w przypadku przeziębienia lub grypy wypróbuj ziołowy syrop na kaszel. Jego przygotowanie jest niezwykle proste, a działanie skuteczne i szybkie.
1
Naturalny syrop na kaszel  krok 1
Czego potrzebujesz do przygotowania domowego syropu na kaszel? Przygotuj 1 litr wody, ¼ szklanki imbiru (świeżego pokrojonego w drobną kostkę lub startego, albo suszonego), ¼ szklanki suszonych kwiatów rumianku, ¼ szklanki suszonego prawoślazu, 1 łyżkę cynamonu, ¼ szklanki soku z cytryny, 1 szklankę miodu (naturalnego).
2
Naturalny syrop na kaszel  krok 2
W małym rondelku zalej suszone zioła wodą i zagotuj. Mieszankę gotuj ciągle mieszając aż objętość zmniejszy się o połowę. Otrzymana ilość naparu wystarczy do przygotowania 2 porcji syropu. Napar odcedź przez gazę lub gęste sitko i odstaw do lekkiego ostygnięcia.
3
Naturalny syrop na kaszel  krok 3
Do 1 szklanki ciągle ciepłego (ale nie gorącego) płynu dodaj sok z cytryny i miód. Pomieszaj dokładnie, aby składniki dobrze się połączyły, a następnie przelej do szczelnie zamykanego słoika. Stosowanie: dzieci 1 łyżeczkę rano i wieczorem, dorośli 1 łyżkę również rano i wieczorem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

syrenka1993
24.12.2016
Na kaszel najlepszy dla mnie jest dicotuss. Nie mam czasu robić tych naturalnych domowych sposobów. Mam dwójkę dzieci, pracuję i muszę być w pełni sił. A ten syrop bardzo pomaga mi na kaszel