oczyszczanie płuc

Jak oczyścić płuca za pomocą liści babki lancetowatej?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
oczyszczanie płuc
1 z 4
Liście babki zwyczajnej są częścią tradycyjnych przysmaków, zwłaszcza w tropikalnych regionach świata. Jest to jedno z najlepszych ziół do oczyszczania płuc. Przez setki lat liść babki był stosowany w leczeniu typowych zaburzeń oddychania. Dowiedz się, jak działa i jak ją stosować.
1
płuca oczyszczanie
Badania pokazują, że liść babki lancetowatej zawiera pektyny i glicerynę. Te dwa składniki często znajdziemy w składzie pastylek i syropów na kaszel. Dają liściu babki zdolność łagodzenia i kojenia podrażnień dróg oddechowych. Stymulują również produkcję śluzu.
2
babka lancetowata płuca
Roślina ta może być z powodzeniem stosowana w celu łagodzenia suchego kaszlu i innych dolegliwości układu oddechowego. Ale to nie wszystko. Babka ma również właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne, które są niezbędne w walce z infekcjami dróg oddechowych.
3
oczyszczanie płuc babka lancetowata
Jak oczyścić płuca? Zrób napar poprzez zaparzenie 1-2 liści babki lancetowatej w szklance wrzątku. Możesz po prostu zjeść owoce babki lancetowatej. Kontynuuj spożywanie owoców lub naparu przez 2-3 miesiąca lub do czasu ustąpienia objawów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pieprzyki usuwanie
oczyszczanie jelit
torbiele piersi

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

czytelnik
03.03.2017
beznadziejny, 3 zakładki lania wody i jedna najwazniejsza- nt przygotowania i spozywania....
mf
27.09.2016
na zdjęciu babka pospolita zamiast lancetowatej - nierzetelnie
zielarka
27.09.2016
to babka pospolita, ale obciach
G. B.
27.09.2016
To w końcu o jaką babkę chodzi? Babka zwyczajna różni się od lancetowatej. Chyba autor zwyczajnie odbębnił swój artykuł, chociaż trzeba przyznać,że sam temat ciekawy. Dobrze ,że autor nie pisał o grzybach bo taka pomyłka mogłaby kosztować kogoś życie.
M.
27.09.2016
To nie jest babka lancetowata na zdjęciach... Litości, redachtorze