Maseczka z gałką muszkatołową na trądzik

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Dla osób walczących z trądzikiem mamy domową maseczkę z gałką muszkatołową która działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Już po pierwszym użyciu zauważysz znaczną poprawę kondycji skóry, a trądzik zacznie znikać. Maseczka radzi sobie również ze zmniejszaniem widoczności blizn potrądzikowych.
1
Maseczka z gałką muszkatołową na trądzik krok 1
Czego potrzebujesz do przygotowania domowej maseczki? Przygotuj 1 łyżeczkę zmielonej gałki muszkatołowej, 1 łyżeczkę mielonego cynamonu i 1 łyżeczkę miodu (naturalnego nie sztucznego). Wszystkie składniki są łatwo dostępne, jednak jeżeli masz alergię na miód czy inne składniki, nie stosuj tej maseczki.
2
Jak przygotować maseczkę? Na początek pomieszaj przyprawy w małej misce, dodaj miód i ponownie dokładnie wymieszaj . Dzięki temu będą równomiernie rozmieszczone w całej maseczce. Jeżeli przyprawy dodasz do miodu oddzielnie, istnieje ryzyko, że nie wymieszają się dostatecznie dobrze lub powstaną grudki nierozmieszanych przypraw.
3
Maseczkę nałóż na oczyszczoną skórę w miejscach występowania trądziku. Pozostaw na skórze na około 30 minut. Jeżeli wcześniej poczujesz pieczenie lub świąd, zmyj maseczkę wcześniej. Maseczki nie należy stosować częściej niż 1 raz w miesiącu. Mieszanka tych składników pomoże pozbyć się trądziku, rozjaśnić blizny potrądzikowe i oczyści zatkane pory.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane