kumin rzymski

Kmin rzymski na odchudzanie – zobacz jak działa

katja - specjalista Tipy.pl
kumin rzymski
1 z 4

Każdy, kto choć raz chciał zrzucić kilka zbędnych kilogramów, wie jak ciężki to proces. Okazuje się jednak, że istnieje bardzo prosty sposób, który daje bardzo dobre rezultaty, jednocześnie korzystnie wpływając na nasze zdrowie. Ten magiczny preparat to zwykły kmin rzymski. Często stosuje się go w kuchni indyjskiej, jednak bez problemu kupimy go także w naszym kraju. Poniżej dowiesz się, jak stosować kmin rzymski, żeby szybciej schudnąć oraz dowiesz się więcej na temat badań, które potwierdzają jego cudowne działanie.

1
kmin rzymski
Badania potwierdzające skuteczność kminu rzymskiego

Odchudzające właściwości kminu rzymskiego zostały udowodnione podczas badania przeprowadzonego w 2015 roku. Naukowcy podzielili losowo 88 badanych otyłych kobiet na dwie grupy. Przez trzy miesiące obie grupy były pod opieką dietetyków i zmniejszyły dzienną dawkę przyjmowanych kalorii o 500. Dodatkowo przedstawicielkom jednej z tych grup podawano jedną łyżeczkę sproszkowanego kminu rzymskiego zmieszanego z 150 gramami jogurtu naturalnego. Grupa kontrolna przyjmowała tę samą ilość jogurtu, ale bez dodatku kminu. Po upływie trzech miesięcy kobiety przyjmujące kmin straciły na wadze średnio o 1,3 kilograma więcej, niż te z grupy kontrolnej, łącznie chudnąc przez ten czas aż sześć kilogramów! Dodatkowo ilość tkanki tłuszczowej zmniejszyła się u nich o 15 procent, czyli trzy razy więcej niż w grupie kontrolnej, w której spadek ten wynosił zaledwie pięć procent.

2
kmin z jogurtem
Jak stosować kmin rzymski, żeby schudnąć?

Kmin rzymski można stosować na kilka sposobów. My opiszemy dwa najlepsze: w postaci odchudzającej herbatki z nasion kminu rzymskiego lub (tak jak w oryginalnych badaniach na temat właściwości tej przyprawy) w wersji zmielonej i dodanej do jogurtu naturalnego.

3
prażony kumin

Przepis na odchudzającą herbatę z kminu rzymskiego

Do przygotowania odchudzającej (i leczniczej) herbatki kminowej będziesz potrzebować jednej łyżeczki nasion kminu rzymskiego oraz jednej szklanki wody. Wsyp łyżeczkę nasion kminu rzymskiego do rondelka. Następnie praż je lekko na małym ogniu przez około kilka sekund. Następnie zalej szklanką wody i doprowadź do wrzenia. Gdy tak się stanie, skręć ogień, nakryj rondel pokrywką i pozostaw na pięć minut. Następnie odcedź nasiona i lekko ostudź napar. Pij ciepły.

Kmin rzymski i jogurt

Możesz również przyjmować kmin rzymski w zmielonej formie: jedna łyżeczka wymieszana ze 150 gramami jogurtu naturalnego.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Marek
15.11.2016
Tak, siedź przed telewizorem, jedz kmin rzymski i du..a będzie coraz mniejsza...
Dasza
15.11.2016
To się w sklepach zacznie. Pojutrze już zabraknie kminku.Jak tu schudnąć panie prewmierze, no jak?
arti
15.11.2016
Proces nic nie waży, może być trudny, ale nie ciężki redaktorku
aaa
15.11.2016
Na przytycie wystarczy jedna łyżeczka dziennie gałki muszkatołowej, wady uboczne to halucynacje.