geste brwi

Jak domowym sposobem wzmocnić i zagęścić brwi?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
geste brwi
1 z 4
Piękne i gęste brwi to marzenie większości kobiet. Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie utrzymać ich idealnego stanu. Przyczyną tego stanu rzeczy jest często słaba jakość kosmetyków lub problemów zdrowotnych. W celu przeprowadzenia regeneracji mieszków włosowych użyj tego prostego domowego środka.
1
sposób na gęste brwi
Cytryna to największy dar natury. Posiada wiele uniwersalnych zastosowań i właściwości. Ten owoc jest pełen składników odżywczych min. witaminy C, magnezu, wapna i flawonoidów odpowiedzialnych za zdrowo wyglądającą skórę, włosy i ciało. Cytryna pobudza włosy do wzrostu i wzmacnia mieszki włosowe.
2
geste brwi domowe sposoby
Jak dbać o brwi? Będzie ci potrzebna oliwa z oliwek oraz plasterek cytryny. Niewielką ilość oliwy wlewamy do szklanki, a następnie zanurzamy w niej plasterek cytryny. Pozostaw cytrynę do zmacerowania na 5 dni.
3
gęste brwi domowe sposoby
Po upływie 5 dni, wyjmij plasterek cytryny i co wieczór pocieraj nim brwi. Nie zmywaj oliwy z brwi, zostaw ją na całą noc do działania. Procedura powinnaś przeprowadzać przez kilka tygodni, ale już po 7 dniach ujrzysz pierwsze efekty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zdrowe włosy
wypadanie włosów
zapobieganie siwieniu

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Jula
21.11.2016
A oliwa nie zjełczeje na moich brwiach (jeśli oczywiście śpiąc nie wetrę jej w poduszkę).