Maseczka odżywiająca do włosów

Maseczka odżywiająca do włosów

Dd - specjalista Tipy.pl
Maseczka odżywiająca do włosów
1 z 4
Prawidłowo odżywione i zadbane włosy będą lśnić, a dbanie o nie stanie się prawdziwa przyjemnością. jeżeli twoje włosy są suche, zniszczone i łamią się podczas każdego kontaktu ze szczotką, to mamy dla ciebie idealne rozwiązanie. Zrób prostą maseczkę, która je odżywi i nawilży. Dokładny przepis na przygotowanie takiej maseczki i listę potrzebnych składników znajdziesz poniżej.
1
Maseczka odżywiająca do włosów krok 1
Czego potrzebujesz do zrobienia domowej maseczki? Przygotuj 2 łyżki miodu, 2 łyżki olejku kokosowego (najlepiej nierafinowanego), 2 łyżki soku z aloesu (lub świeżo wyciętego żelu z liści aloesu).
2
Maseczka odżywiająca do włosów krok 2
Jak zrobić maseczkę? Na początek rozpuść olej kokosowy w kąpieli wodnej.Teraz jeżeli używasz świeżego miąższu z liści aloesu rozgnieć go delikatnie widelcem. Miąższ i miód dodaj do roztopionego olejku i dokładnie wymieszaj.
3
Maseczka odżywiająca do włosów krok 3
Maseczkę nałóż na włosy od nasady aż po same końcówki, jednocześnie wykonując delikatny masaż skóry głowy. Włosy owiń ciepłym ręcznikiem i pozostaw na około 30 minut, po czym zmyj i umyj włosy jak zwykle. Już po pierwszym użyciu zauważysz, że twoje włosy stały się bardziej nawilżone, miękkie i lśniące.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane