oczyszczanie naczyń krwionośnych

Jak domowym sposobem oczyścić tętnice?

pitulinka - specjalista Tipy.pl
oczyszczanie naczyń krwionośnych
1 z 4
Jedzenie zbyt dużych ilości tłuszczów pochodzenia zwierzęcego prowadzi do wzrostu poziomu cholesterolu we krwi. Nadmiar cholesterolu odkłada się na wewnętrznych ścianach naczyń krwionośnych, zmniejszając ich przepustowość. Przytkane tętnice mogą prowadzić do zawału mięśnia sercowego lub udaru mózgu. Aby uniknąć tej sytuacji należy oczyścić naczynia krwionośne. Oto przepis jak to zrobić.
1
Do przygotowania tego środka będą ci potrzebne produkty, które powinny znajdować się w twojej kuchni lub w pobliskim markecie. Będziesz potrzebować: 2 łyżki startego imbiru, 100g rodzynek, 4 łyżki zielonej herbaty, 1 litr wody oraz 2 łyżki miodu.
2
oczyszczanie tętnic
Jak przygotować? Zagotuj wodę i wrzuć do niej rodzynki. Gotuj je jeszcze przez 10 minut. Następnie zdejmij garnek z ognia, dodaj zieloną herbatę i starty imbir. Przykryj garnek pokrywką i zostaw do zaparzenia przez noc.
3
domowe sposoby na oczyszczanie
Rankiem, po przecedzeniu mikstury, dodaj miód. Pij 150-200ml mikstury na 30 minut przed posiłkiem. Aby maksymalnie ochronić naczynia przed odkładaniem się tłuszczu, unikaj zbyt tłustych, smażonych potraw. Jedz więcej świeżych owoców i warzyw, bogatych w błonnik i przeciwutleniacze.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane