11-sto letni chłopiec

Jak wybrać prezent dla 11-sto latka?

RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl
Wybór prezentu nigdy nie jest prosty a w szczególności prezentu dla nastolatka. Jest bez znaczenia czy obdarowywane dziecko jest naszym dzieckiem, czy to nasz bratanek, kuzyn, chrześniak czy wnuk - zawsze chcemy, aby prezent był udany a dziecko miało z niego dużo radości. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na prezent dla 11-sto latka.
1
Nauka jest ciekawym tematem dla większości chłopców. Można wziąć pod uwagę taki prezent jak domowe planetarium, mikroskop, radio do samodzielnego montażu czy mały zestaw laboratoryjny.
2
Jedenastolatki interesują się również robieniem modeli samochodów, łodzi i samolotów. Kup mu zatem zestaw, który zawiera wszystkie potrzebne przedmioty w tym farby i klej. Jeśli zestaw nie zawiera farb ani kleju sprawdź w instrukcji jakie numery farb będą potrzebne i dokup je osobno.
3
Sprzęt sportowy również cieszy się zainteresowaniem młodych chłopców. Może to być klasyczny prezent jak piłka do siatkówki, kosza czy piłka nożna ale może to być również sprzęt do nurkowania czy nawet gogle narciarskie (pod warunkiem, że dziecko ma już narty).
4
Skateboarding jest również popularny w tej grupie wiekowej. Kup dziecku deskorolkę lub rolki. Do zestawu dołącz kask, ochraniacze na kolana i łokcie. Jeśli nie cierpisz na brak pieniędzy wspaniałym prezentem będzie również skuter.
5
Gry komputerowe działają wprost uzależniająco na chłopców. Kupując grę komputerową sprawdź jednak wymagania sprzętowe - może się okazać, że gra wymaga dość zaawansowanego sprzętu i nie pójdzie na komputerze dziecka. Jeśli na prezent chcesz przeznaczyć większe pieniądze - PlayStation będzie wymarzonym prezentem.
6
Dobrym prezentem dla młodego chłopca będzie również odtwarzacz muzyki. Może to być MP3, MP4 lub jeśli dziecko chodzi często na basen może być to wersja wodoszczelna. Jeśli odtwarzacz muzyczny dziecko już ma pomyśl o głośnikach lub dobrych słuchawkach.

Powiązane porady

kula śnieżna
pakowanie cukierków
prezenty dla dziecka

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

arek88080008
27.11.2015
ja mam tyle i nie chciałbym takiego czegoś dostać no albo że labolatorium
katarata
23.10.2015
Niedługo trzeba będzie myśleć nad prezentami świątecznymi, każdy pomysł się przyda, kostka będzie na pewno dobrym wyborem.
skullka
08.10.2015
Mój mały ma tablet, a kostkę planuje kupić w prezencie na święta :) Zawsze kupuje prezenty dużo wcześniej, potem mam spokojną głowę.
ja
12.12.2014
Ten kto pisał ten post niech się puknie w głowę. Kupować 11-latkowi skuter? Ludzie czy wy niepoważni jesteście? Może od razu zaproponujcie żeby dla 12-latka kupić samochód?
Kaczka
22.11.2013
też mi się wydaje, że jednak gry na komputer wygrywają :) ale ostatnio zrobiłam eksperyment i kupiłam synkowi wersję planszową tej gry angry birds i zdecydowanie ją polubił :) a przy okazji wzięłam udział w loterii świątecznej mattela, to może uda mi się coś wygrać i kupię mu kolejną serię tej gry na święta :D
zuziazyl
03.12.2012
Ja uważam, że pieniądze są równie dobrym rozwiązaniem.
kostek1976
27.11.2012
Bardzo się przyda ta porada . Święta niebawem więc prezenty trzeba kupić .
smoker
17.12.2011
popieram nr 5. Chlopcy w wieku 11 lat uwielbiaja gry na komputer. Sadze jednak, ze prezent typu MP3 lub sprzet sportowy, sa bardziej praktyczne :)