torbiele piersi

Jak domowym sposobem leczyć torbiele w piersi?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
torbiele piersi
1 z 4
Torbiel w piersi to łagodny guzek, cysta wypełniona płynem. Jej rozmiary mogą zmieniać się od jednego milimetra do kilku centymetrów. Przyczyną powstania guzków są: zaburzenia hormonalne, uraz, stres lub zabieg chirurgiczny w obrębie piersi. To ryzyko obejmuje również kobiety, które nie rodziły przed 30. rokiem życia. Okazuje się, że medycyna ludowa zna środek, który może okazać się pomocny w leczeniu.
1
torbiel piersi
Przejście torbieli w stan złośliwy jest mało prawdopodobne. Torbiel sama w sobie nie jest niebezpieczna, ale to nie znaczy, że nie wymaga leczenia. Leczenie można przeprowadzić dopiero po dokładnej diagnozie lekarza.
2
piersi torbiel
Liczne oraz małe torbiele do 15 mm są traktowane zwykle konserwatywnymi metodami. W tych przypadkach przepisuje się leki, które działają przeciwzapalnie, podaje się również preparaty hormonalne i witaminowe. Pomocna jest również medycyna naturalna.
3
torbiel piersi
Domowy naturalny napój przygotowujemy ze 100 ml soku z aloesu i 100 ml soku z marchwi. Napój ten przyczynia się do szybszej resorpcji torbieli. Zmieszaj te dwa składniki i podziel na trzy porcje. Pij 3 razy dziennie na 30 minut przed jedzeniem.

Medycyna ludowa podpowiada, że przykładanie liści kapusty do piersi przez noc jest również skuteczne. Zazwyczaj naturalne środki uzupełniają tradycyjną terapię, a ich stosowanie daje doskonałe rezultaty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Musztarda na stłuczenia i oparzenia
oczyszczanie żył
pieprzyki usuwanie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Mr.Oczywisty
28.11.2016
Może powodować zapach kapusty na piersiach.
RavkoBezradović
28.11.2016
Najlepiej kobiecym piersiom robi, gdy przykłada się do nich męskie dłonie.