policystyczne jajniki

Domowe sposoby w leczeniu zespołu policystycznych jajników

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
policystyczne jajniki
1 z 4
Zespół policystycznych jajników to niestety znana przypadłość wielu kobiet i dziewcząt. Niewłaściwa dieta i stres współczesnego świata przyczyniają się do zaburzeń hormonalnych w delikatnym kobiecym organizmie. Zmęczenie, depresja, zły stan skóry, nieregularny cykl menstruacyjny to tylko niewielka część problemów, które towarzyszą kobietom z zespołem policystycznych jajników. Na szczęście są naturalne środki, które mogą pomóc. Poznasz je w dalszej części artykułu.
1
zespół policytyczncyh jajników
Zespół policystycznych jajników nie jest chorobą, to są objawy, które mogą wskazywać na poważne problemy z tarczycą, trzustką, wątrobą oraz duże prawdopodobieństwo otyłości i niepłodności. Warto zwrócić uwagę na dietę, zrezygnować z cukru w każdej formie.
2
policystyczne jajniki domowe sposoby
Warto również zastosować proste i naturalne środki. Jednym z nich jest napar z mięty oraz ostropestu plamistego. Taki napar pomoże zmniejszyć ilość męskich hormonów – androgenów. Zaleca się zrezygnować z kawy i zastąpić ją miętowym naparem, a hormony powinny unormować się po 2 miesiącach spożywania.
3
jajniki policystyczne
Drugim naturalnym sposobem jest nalewka z zielonych orzechów włoskich. Przygotuj 10 zielonych orzechów i pokrój je na ćwiartki. Przełóż do słoika, zasyp cukrem, a na koniec zalej wódką tak, by zakryła orzechy. Zamknij szczelnie słoik i odstaw na 2 tygodnie w chłodne miejsce. Należy zażywać od 1 do 4 łyżek nalewki dziennie (rozcieńczonej w wodzie).
Strona 1 z 4

Powiązane porady

typy hormonalne
Jak kontrolować hormony kobiece
choroby tarczyca

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Mery
16.01.2017
tez to mialam , mnie pomoglo calkowita rezygnacja z miesa przede wszystkim z drobiu, wszelkie mieso kupowane w supermarketach jest nafaszerowane , sterydami, antybiotyki i hormonami, po odstawieniu miesa problem znikl. Jem tylko mieso z podworka i bio. A jak rozpoznac te wlasciwe , przede wszystkim mieso musi miec zapach, gdy zamkniemy oczy to musimy czuc mieso, powachajcie sobie mieso z supermarketu , zreszta nie tylko mieso ale i owcoc to kompletnie nie ma zapachu, a to znaczy ze wszystkie jego wlasciwosci zostaly zabite przez sztuczna chemie.
WikiPond
10.01.2017
Ktoś tu chyba nie wie co to jest zespół policystycznych jajników...
jaj
07.11.2016
Do tej pory "medycy" z wp oferowali cuda natury, które leczą (ogólnie) raka. Teraz chodzi o jajniki. Przełom! Tak trzymać!
smakosz
07.11.2016
Ja nie mam jajnikow tylko jaja, wiec pije nalewke codziennie.
kontrowersyjna
07.11.2016
najpierw super porada - unikaj cukru a potem super nalewka z orzechow z cukrem !!!
wacuś
07.11.2016
A - czy ja też mogę pić tą nalewkę?? Też "poprawi" mi jajniki???