wzmocnienie kolan

Jak wzmocnić kolana napojem z płatków owsianych ?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
wzmocnienie kolan
1 z 4
Każdego dnia nasze kolana są narażone na ogromne obciążenia. Rzeczą naturalną jest, że wraz z wiekiem, ścięgna i wiązadła kolan stają się mniej elastyczne. Pojawia się dyskomfort i ból podczas chodzenia. Ze względu na różne czynniki, zmniejsza się ilość wytwarzanej mazi stawowej. Jest to bezpośrednia droga do choroby zwyrodnieniowej stawów. Z dalszej części artykułu dowiesz się jak przygotować napój owsiany, który wzmacnia kolana.
1
kolana wzmacnianie
Napój owsiany jest przydatnym środkiem dla każdego, kto cierpi z powodu problemów z kolanami. To środek, który zwiększa ilość wytwarzanej mazi stawowej. Poprawia elastyczność wiązadeł w stawie, co znacząco wpływa na jego ruchliwość i aktywność.
2
wzmacnianie kolan
Koktajl jest bardzo pożywny i ma wspaniały smak. Będzie doskonałym uzupełnieniem obiadu lub kolacji. Składniki jakich potrzebujesz do jego przygotowania to: 250ml wody, 50g płatków owsianych, 100ml soku pomarańczowego, 1 łyżka posiekanych orzechów włoskich oraz 1 łyżka miodu. Można również dodać 1 łyżeczkę zmielonego cynamonu do smaku.
3
wzmocnienie kolan i stawów
W wodzie ugotuj płatki owsiane. Gdy płatki przestygną dodaj pozostałe składniki. Następnie blenderem zmiksuj je na gładką, jednolitą masę. Gotowy koktajl przelej do szklanki i rozkoszuj się jego smakiem. Już po dwóch tygodniach spożywania koktajlu można zauważyć korzystne zmiany.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

masaż żuchwy
Skolioza
Kolana koślawe i kolana szpotawe

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Anty'k
08.11.2016
Nie chcę się czepiać, ale w kolanach nie ma wiązadeł.
Osoba dająca rady jak pozbyć się bólu kolan powinna wiedzieć,
że to więzadła, a nie wiązadła. Niby nic, ale ....
JohnWayne
03.11.2016
@Hanys
- ale wzrośnie sprzedaż owsa...
wiedźma
03.11.2016
owiec je kuń :))))
Gosia
03.11.2016
Coś muszą pisać bo nikt nie czytałby Interii
hanysidiot
03.11.2016
Poprawia elastyczność wiązadeł w stawie, co znacząco wpływa na jego ruchliwość i aktywność.
obserwator
03.11.2016
dokładnie dobrze gadasz
Homar
03.11.2016
No i kolana po owsie będą miały końskie zdrowie.
Hania
03.11.2016
dobrze że jesteście :)
HIhihihihi!
03.11.2016
Tkankę chrzęstną to kolagen buduje,a nie owies.....
Jakby tak było jak w waszym koktajlu,to koń nie miałby zwapnienia więzadeł przez 100 lat .
mlk
03.11.2016
Czyzby jedzenie owsianki dawalo inne efekty?! Poza tym, w Anglii pewno nie ma chorob stawow, bo oni jedza ten owies dzien w dzien.