domowa pasta do zębów

Jak zrobić domową pastę do zębów, która wzmacnia i wybiela zęby?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
domowa pasta do zębów
1 z 4
Na rynku istnieje wiele past do pielęgnacji i czyszczenia zębów. Tak naprawdę znajduje się w nich wszystko co niebezpieczne. Zawarte są w nich składniki, które już dawno zostały uznane za szkodliwe dla zdrowia (fluorek, laurylosiarczan sodu, triklosan). Z trudem znajdziemy zdrową, naturalną pastę na półce w sklepie. Jednak taką pastę można przygotować samemu, znając ten przepis.
1
domowa pasta do zębów
Przygotowanie tej domowej roboty pasty do zębów nie jest skomplikowane. Regularnie stosowana przyczyni się do rozjaśnianie zębów oraz zapobiegnie powstawaniu wszelkich możliwych problemów w jamie ustnej.
2
pasta do zębów
Czego potrzebujesz do jej przygotowania? Następujące składniki: 3 łyżki sody oczyszczonej, 1 łyżki kory neem w proszku, 3 łyżki oleju kokosowego oraz 15 kropli olejku miętowego. Wszystkie składniki mieszamy na gładką jednolitą masę o konsystencji pasty.
3
pasta domowa zęby
Pastę przełóż do pojemniczka i przechowuj w lodówce. Możesz ją używać zarówno rankiem jak i wieczorem. Proszek Neem stosowany jest w medycynie naturalnej w Indiach. Ma on działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze i ściągające. Dzięki niemu z pewnością szybko odczujesz różnicę między pastą ze sklepowej półki a domową pastą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Cris
05.10.2017
Witam
Mam pytanie dlaczego na zdjeciu pasta jest zielona,gdy faktycznie skladniki daja kolor brazowy oraz dlaczego jest wymog trzymania w lodowce,a przeciez pojedyncze skladniki mozna kupic z polki sklepowej.
Pozdrawiam