szkodliwy talk

Jakimi produktami można zastąpić szkodliwy talk?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
szkodliwy talk
1 z 4
Talk jest produktem gospodarstwa domowego. Uważany za zaufany, łagodny i niewinny. Natomiast najnowsze doniesienia mówią o zagrożeniu jakie niesie ze sobą używanie talku. W przypadku kobiet może to być zachorowanie na raka jajnika. Na szczęście z pomocą matki natury szkodliwe produkty możemy zastąpić. Z dalszej części artykułu dowiesz się, jakie naturalne produkty zastąpią nam talk.
1
talk zastosowanie
Talk jest minerałem, składającym się z magnezu, krzemu i tlenu. To naturalny, miękki materiał skalny. Materiał ten stosowany jest w przemyśle kosmetycznym do pielęgnacji ciała. Można go też znaleźć w innych zastosowaniach, które obejmują produkcję papieru, tworzyw sztucznych, farb, gumy, żywności, słodyczach, kablach elektrycznych, farmaceutykach oraz ceramice. W mniej wyrafinowanych produktach znajdziemy go także w produkcji kuchenek, zlewozmywaków, rozdzielnic elektrycznych, kredek oraz mydeł.
2
talk szkodliwość
Najnowsze odkrycia donoszą, że kobiety które zmarły na raka jajnika stosowały talk. Międzynarodowa Komisja Badań nad Rakiem (IARC) wydała oświadczenie, że dalsze stosowanie talku w okolicach narządów płciowych jest „prawdopodobnie rakotwórcze dla ludzi”.
3
szkodliwy talk
Zaleca się stosowanie produktów alternatywnych, które z powodzeniem mogą zastąpić talk. Takimi produktami są proszek do pieczenia, mąka i skrobia kukurydziana, mąka ryżowa, mąka owsiana, drobno zmielona zielona i biała glinka. Można stosować też wysuszone i sproszkowane kwiaty nagietka, pąki lawendy, płatki róży, rumianek oraz proszek Neem. Sprawdź lokalny rynek w poszukiwaniu tych alternatywnych produktów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane