ocet pomarańczoy

Jak zrobić ocet pomarańczowy do czyszczenia?

katja - specjalista Tipy.pl
ocet pomarańczoy
1 z 4
O zaletach octu w domowych porządkach słyszeliśmy już wiele razy. I choć jest to znacznie tańszy i bezpieczniejszy środek czyszczący, niż toksyczne detergenty, wiele osób nie decyduje się na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń, ponieważ sam zapach octu jest dla nich nie do zniesienia. Na szczęście jest na to sposób. Ocet aromatyzowany skórką z pomarańczy nie tylko pachnie przyjemnie, ale ma też znacznie większą moc. Taki preparat wyczyści wszystko, a dodatkowo olejek ze skórek pomarańczy nadaje mu właściwości antybakteryjne, przeciwgrzybicze i... z łatwością usuwające tłuszcz. Jeśli przekonały cię te argumenty, zachęcam do zapoznania się z przepisem na domowy środek czyszczący z octu i pomarańczy.
1
skorka z pomarańczy
Składniki:
0,5 litra octu, skórki z 2-3 średniej wielkości pomarańczy

Zachowaj skórki z 2-3 średniej wielkości pomarańczy. Umieść je w szklanym słoiku. Zalej skórki 2 szklankami octu. Szczelnie zakręć słoik.
2
skórki pomarańczowe
Pozostaw miksturę na dwa tygodnie, żeby ocet przesiąkł aromatem pomarańczy. Co kilka dni wstrząsaj zawartość słoika. Po upływie dwóch tygodni odcedź skórki, a płyn pozostaw.
3
sprzątanie
Stosowanie: zawsze rozcieńczaj ocet taką samą ilością wody. Najwygodniej robić to w butelce z atomizerem. Przed każdym użyciem dobrze wstrząśnij butelką.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane