oświadczyny

Jak się oświadczyć?
AndzelaAndzela - specjalista Tipy.pl

Kobiety wyobrażają sobie oświadczyny na długo przed tym, nim jeszcze spotkają swojego przyszłego męża. Z tego powodu ich oczekiwania względem partnera są już na wstępie bardzo wysokie. Planując oświadczyny trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników: osobowość, upodobania, zainteresowania, a także wykazać się odrobiną fantazji. Gdy decydujesz się na ten wielki krok, powinieneś rozważyć kilka wskazówek:
1

Porozmawiaj ze swoją druga połówką o małżeństwie. Bardzo ważne jest, żebyście oboje byli gotowy na kolejny etap waszego związku.

2

Starannie wybierz dzień oświadczyn. Powinny odbyć się na rok przed planowanym terminem ślubu, ponieważ większość par nie lubi być zaręczona zbyt długo.

3

Wybierz pierścionek. Czasami dziewczyna chce wziąć udział w jego wyborze, czasem jednak lepiej, żeby była to niespodzianka. Dobrze jest poprosić o pomoc jej przyjaciółkę lub któregoś z członków rodziny. Nie ma wówczas ryzyka wybrania niewłaściwego rozmiaru pierścionka, a mężczyźnie łatwiej jest podjąć decyzję zdając się na kobiecy gust ;)

4

Zaskocz swoją drugą połówkę, ale w taki sposób, który sprawi jej przyjemność. Na przykład jeśli twoja partnerka jest nieśmiała, publiczne oświadczyny nie będą dobrym pomysłem.

5

Powiedz coś osobistego, co sprawi, że twoje oświadczyny będą wyjątkowe. Możesz zaśpiewać waszą ulubiona piosenkę, specjalnie udekorować pokój lub zrobić cokolwiek, co sprawi, że wieczór będzie romantyczny.

6
Oto kilka pomysłów na romantyczne oświadczyny:

  • Zrekonstruuj waszą pierwszą randkę. Ustal datę, która będzie jej rocznicą, wybierz tą samą restaurację lub inne miejsce, w którym pierwszy raz się spotkaliście.

  • Zabierz partnerkę do miejsca, które często razem odwiedzacie, np. na wakacjach. Udawaj, że wyjazd niczym nie różni się od wcześniejszych i zaskocz ją starannie zaplanowanymi oświadczynami.

  • Połącz oświadczyny z jakimś większym świętem, np. powieś pierścionek wśród ozdób choinkowych lub umieść w torcie urodzinowym. Dobrą okazją może być też wspólnie spędzony Sylwester – noworoczne fajerwerki dodadzą oświadczynom klimatu.

  • Jeśli twoja druga połówka lubi być w centrum uwagi, rozważ publiczne oświadczyny. Możesz wynająć stolik w restauracji, miejsce w kinie lub zorganizować oświadczyny w trakcie koncertu ulubionej kapeli. Zanim się jednak zdecydujesz, dobrze się zastanów, czy twoja partnerka chciałaby dzielić to wydarzenie z innymi.

?

Wskazówki
* Tradycyjnie mężczyzna prosi ojca partnerki o jej rękę. Nie jest to oczywiście wymóg konieczny, ale warto go rozważyć.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

GdzieWesele.pl_Poleca
12.10.2017
fajnym pomysłem wydaje mi się że będzie np. piknik w jakimś klimatycznym miejscu, naokoło świeczki (ktoś musiałby je zapalić przed waszym przybyciem i szybko się oddalić) :)