Domowy koktajl detoksykujący

Domowy koktajl detoksykujący

Dd - specjalista Tipy.pl
Domowy koktajl detoksykujący
1 z 4
Każdy kto dba o swoje zdrowie wie, jak ważne jest regularne oczyszczanie organizmu. Idealnie sprawdzają się do tego koktajle oczyszczające. My przedstawiamy przepis na niezwykle skuteczny koktajl z zielonych warzyw i owoców. Dokładny przepis i listę składników znajdziesz poniżej.
1
Domowy koktajl detoksykujący  krok 1
Czego potrzebujesz do zrobienia takiego koktajlu? Przygotuj 2 spore liście sałaty, 2 łodygi selera, 1-2 zielone jabłka, 1 i ½ limonki (limonkę możesz zastąpić cytryną), ½ średniego ogórka, 2-3 cm świeżego korzenia imbiru, wodę filtrowaną lub mineralną do rozcieńczenia koktajlu.
2
Domowy koktajl detoksykujący  krok 2
Jak przygotować koktajl? Na początek umyj wszystkie owoce i warzywa i osusz je ręcznikiem papierowym. Do przygotowania koktajlu możesz użyć sokowirówki lub blendera, w zależności który sprzęt masz pod ręką.
3
Domowy koktajl detoksykujący  krok 3
Jeżeli uznasz, że koktajl jest zbyt gęsty, dodaj niewielką ilość wody mineralnej (jeżeli używasz blendera, wodę musisz dodać przed blendowaniem). Gotowy koktajl wypij od razu po przygotowaniu. Najlepiej wypijać szklankę takiego napoju codziennie rano.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

jh
09.11.2016
Sałata - najbardziej zanieczyszczone warzywo. Ogórek - zabija witaminę C. Na zdrowie,
nicky
09.11.2016
4 strony artyukulu - z tego jedna z sensem, reszta O NICZYM. Zenada.
krelo
09.11.2016
Organizmu nie trzeba oczyszczać. To są bujdy wymyślone przez pseudo szamanów. My mamy takie mechanizmy homeostatyczne, że jakiekolwiek wahania stężenia choćby sodu jest od razu regulowane, bo to dla nas zwyczajnie niebezpieczne. Owszem, picie takich koktajlów jest zdrowe i człowiek może się po tym lepiej poczuć, ale to nie ma nic wspólnego z oczyszczaniem a bardziej ze zmianą złej diety na coś naturalniejszego.