wypadanie włosów

Jak zatrzymać wypadanie włosów z pomocą liści laurowych?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
wypadanie włosów
1 z 4
Problem wypadania włosów dotyka wiele osób w różnym wieku. Brak witamin, silny stres, niska jakość kosmetyków do włosów – wszystko to w końcowym efekcie prowadzi do utraty włosów. Oto prosty domowy sposób na wypadanie włosów.
1
włosy wypadanie
Przerzedzenie włosów to nie tylko stan fizyczny, ale także dyskomfort psychiczny i stres. Dziś podzielimy się z tobą przepisem na skuteczny środek na wypadanie włosów. Składniki te znajdziesz w kuchni każdej gospodyni.
2
sposoby na wypadające włosy
Potrzebować będziesz: 3 łyżki rumianku, 3 łyżki skruszonych liści laurowych oraz 100 ml wody. Wodę zagotuj, a następnie zalej rumianek i liście laurowe. Pozostaw mieszaninę do zaparzenia przez 3 godziny. Po zaparzeniu, przecedź ją i przelej do buteleczki z atomizerem.
3
włosy wypadanie
Rozpyl płyn na włosach i opuszkami palców wmasuj w skórę głowy. W żadnym wypadku nie zmywaj mieszanki z włosów. Środek nakładaj na włosy 2-3 razy w tygodniu. Dla pełnego przywrócenia wzmocnienia włosów, konieczne jest wykonanie 15-20 procedur. Niech twoje włosy będą zdrowe i silne!
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Iza
01.02.2019
Napar przecedzić i przelać do rozpylacza. Zrobić to kilkanaście razy...trochę zabawy, ale pomoże.
Barbara
08.02.2018
100 ml wody na 3 łyżki rumianku i liści laurowych to za mało zrobiło się gęste a jak to rozpylać?
ewh
21.10.2016
A na mózg pomaga ???
To se pismaku zaaplikuj
Marzena
21.10.2016
Ale na mokre włosy czy na suche włosy????????????/
RavkoBezradović
21.10.2016
Teraz dopiero mi to piszą???!!! 20 lat za późno!!! Niech teraz znajdą jakieś roślinki na porost włosów!!!