sukienka

W co się ubrać na Sylwestra?
BrendaBrenda - specjalista Tipy.pl

Nadchodzący 2010 rok według chińskiego kalendarza będzie Rokiem Tygrysa. Tygrys to piękne, silne i zwinne zwierzę. Tygrys lubi być w centrum zainteresowania. Zatem co na siebie włożyć, żeby modnie przywitać nadchodzący rok?
1
Tygrys kocha pasy, dlatego w tym sezonie ważne jest żeby mieć na sobie coś prążkowanego. Może to być sukienka, płaszcz, torebka, buty lub pasek – wybór należy do ciebie. Jeśli zdecydujesz się na gładką suknię bez wzorów, nie zapomnij o dodatkach w ulubionych kolorach Tygrysa: złotym, żółtym lub pomarańczowym. Postaraj się, żeby biżuteria i dodatki wykonane były z naturalnych materiałów i kamieni. Rok 2010 to rok Tygrysa metalicznego, dlatego modne będą wszelkiego rodzaju metalowe kolczyki, pierścionki, naszyjniki, bransolety, broszki i spinki zrobione ze złota, srebra, miedzi i platyny.
2
Tygrys uwielbia luksus i wygodę, więc najodpowiedniejszymi tkaninami będą jedwab i satyna. Doskonale podkreślą twoją figurę, nadając ci naprawdę kobiecą, szykowną sylwetkę. Postaraj się podkreślić swoje walory. Talia może być zaznaczona szerokim pasem, nogi wydadzą się dłuższe w wysokich szpilkach, biust będzie dobrze wyeksponowany w sukniach z dekoltem w kształcie litery „V”. Najważniejsze jest, żeby nie przesadzić. Twój wygląd musi kojarzyć się z szykiem i elegancją.
3
Do pięknego stroju niezbędna jest oczywiście modna fryzura i makijaż.
4
Makijaż powinien dodawać blasku i pewności siebie. Wybierz ciepłe odcienie: złoto, miedź i brąz. Jeśli chcesz podkreślić oczy, możesz zdecydować się na „tygrysie/kocie oko”, które doda ci tajemniczości i seksapilu. I tutaj nie należy przesadzić. Jeśli zdecydujesz się podkreślić oczy, nie akcentuj już ust, ani reszty twarzy.
5
Niezależnie od tego, na jaką fryzurę się zdecydujesz, upewnij się, że włosy są lśniące i jedwabiste. Włosy mogą być proste lub romantycznie podkręcone. Przyozdób fryzurę złotymi spinkami lub satynową opaską.

Powiązane porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

patisse
Dzisiaj 14:55
Mam pewien post , który moze zainspirować do stworzenia własnej sylwestrowej stylizacji ! :)
Aneczkosia
Dzisiaj 08:45
Już się boję co będzie jak będzrie rok szczura albo koguta :D
Artykuł całkiem niezły 4/5