Jak zrobić wegański zamiennik sera żółtego

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Dieta wegańska nie musi być nudna i uboga w produkty. Różnorodność smaków możesz zagwarantować sobie tworząc własne produkty. Jednym z nich jest wegański zamiennik sera żółtego. Jeżeli chcesz poznać przepis na taki produkt to wraz z listą potrzebnych składników znajdziesz poniżej.
1
Jak zrobić wegański zamiennik sera żółtego krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj ½ szklanki wody, ½ szklanki płatków migdałowych, ¼ szklanki drożdży odżywczych, 3 łyżki soku z cytryny, 2 łyżki Tahini, 2 łyżeczki musztardy Dijon, ¼ łyżeczki soli morskiej lub himalajskiej, ½ łyżeczki suszonego czosnku, ½ łyżeczki suszonej cebuli, ½ łyżeczki płatków chili, 1 szklankę wody, 7 g agaru.
2
Jak przygotować wegański ser żółty? W misce do blendowania umieść ½ szklanki wody, płatki migdałowe, drożdże odżywcze, sok z cytryny, pastę Tahini, musztardę i przyprawy. Całość blenduj tak długo, aż uzyskasz gładką masę. W oddzielnym garnku zagotuj 1 szklankę wody. Dodaj agar i mieszaj, aż całkowicie się rozpuści.
3
Rozpuszczony agar dodawaj małymi porcjami do masy z pozostałych składników i dokładnie mieszaj po każdej porcji. Kiedy połączysz już całość przelej masę do formy i pozostaw do ostygnięcia. Następnie przykryj pojemnik folią i umieść w lodówce na przynajmniej 2 godziny. Po tym czasie wegański ser żółty jest już gotowy. Dzięki drożdżom odżywczym będzie miał przyjemny, serowy smak.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane