ciśnienie krwi

Jak obniżyć ciśnienie krwi w ciągu 5 minut?

pitulinka - specjalista Tipy.pl
ciśnienie krwi
1 z 4

Wysokie ciśnienie krwi to problem znany sporej grupie ludzi. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Aby unormować ciśnienie trzeba zmienić dietę i pomyśleć o zdrowym stylu życia. Lecz to nie zawsze działa. Poznaj prosty sposób na szybkie obniżenie ciśnienia krwi.

1
obniżanie ciśnienia krwi

Problem nadciśnienia jest dość powszechny i dotyczy także ludzi w młodym wieku. Unikalna metoda obniżania ciśnienia wywodzi się z medycyny chińskiej. Żeby ją zastosować, musisz znaleźć odpowiednie linie twarzy, które należy masować.

2
ciśnienie krwi obniżanie

Punkty 1 i 2 Linia z punktu 1 do 2, zaczyna się nieco poniżej płatka ucha i prowadzi w dół do szyi. Wyznaczoną linię nie uciskaj, tylko delikatnie dotykając przesuwaj po niej palcami. Powtórz procedurę 10 razy po obu stronach głowy.

3
jak obniżyć ciśnienie krwi

Punkt 3 Następna linia zaczyna się na wysokości płatka ucha (około 1 cm od ucha). Należy delikatnie, nie naciskając mocno na skórę, wykonywać ruchy po okręgu w kierunku nosa. Masaż wykonuj po obu stronach głowy przez 5 minut. Podczas masażu spróbuj się zrelaksować. Jest to proste i nieszkodliwe ćwiczenie, które powoduje, że krążenie krwi wraca do stanu idealnego.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

pit67
18.02.2018
Ciśnienie obniżysz w minutę, wystarczy odpowiednio ułożyć palce u rąk, tak zwana mudra życia
Margit
03.02.2018
Masaż i relaks. Oczywiście wtedy obniży się napięcie w ciele i ciśnienie spadnie. Tylko kto ma na to czas w pracy a potem w domu przy dwójce dzieci. Tak naprawdę czas dla siebie mam po 22:00...
abmber1
03.11.2016
Moja droga Wiko. Nowa na forum? Zanim coś skrytykujesz dobrze przyjrzyj się stronie głównej. Pod numeracją stron (1,2,3,4) jest napis POKAŻ WSZYSTKIE +. Najedź kursorem na napis, kliknij i cały tekst będziesz miała na jednej stronie. I wtedy "ałtor" nie zarobi :)
GRA
03.11.2016
Od kilkunastu lat odżywiałam się praktycznie tylko słodyczami. Moje wyniki były zawsze bardzo dobre. W ostatnim czasie naczytałam się jednak na temat szkodliwości jedzenia cukru i oczywiście ograniczyłam praktycznie do zera konsumpcję słodyczy. Po dwóch tygodniach od momentu zaprzestania spożycia cukru , moje ciśnienie krwi skoczyło do 200/ 100. Moje samopoczucie oczywiście bardzo pogorszyło się. Wytrzymałam miesiąc , i ponownie zaczęłam jeść słodycze. Momentalnie ciśnienie uregulowało się i aktualnie wynosi ok 120/70
mosquito
03.11.2016
i trzy razy splunąć za siebie ... koniecznie !
onr zbiór zer
03.11.2016
Wystarczy żyletka, jedno cięcie i ciśnienie spada raz dwa. Problemy też znikają. Nie znam nikogo kto wykonałby dobre głębokie cięcie wzdłuż ręki, a potem narzekał na swoją decyzję.
Stanp
03.11.2016
Johny English twierdził, że gwiazdając - i przechodzać w ultradźwięki - można otwierać zamki...
asmodeusz
03.11.2016
większego steku bzdurnie słyszałem ,coś rodem z amerykańskich filmów oddychanie w torebkę
nitka
03.11.2016
Następna linia zaczyna się na wysokości płatka ucha (około 1 cm od ucha). Należy KTOŚ COŚ Z TEGO ROZUMIE?
delikatnie, nie naciskając mocno na skórę, wykonywać ruchy po okręgu w kierunku nosa. Masaż wykonuj po obu stronach głowy przez 5 minut. Podczas masażu spróbuj się zrelaksować.
wika
03.11.2016
Wysokie ciśnienie krwi to problem znany sporej grupie ludzi. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Aby unormować ciśnienie trzeba zmienić dietę i pomyśleć o zdrowym stylu życia. Lecz to nie zawsze działa. Poznaj prosty sposób na szybkie obniżenie ciśnienia krwi.Problem nadciśnienia jest dość powszechny i dotyczy także ludzi w młodym wieku. Unikalna metoda obniżania ciśnienia wywodzi się z medycyny chińskiej. Żeby ją zastosować, musisz znaleźć odpowiednie linie twarzy, które należy masować.Linia z punktu 1 do 2, zaczyna się nieco poniżej płatka ucha i prowadzi w dół do szyi. Wyznaczoną linię nie uciskaj, tylko delikatnie dotykając przesuwaj po niej palcami. Powtórz procedurę 10 razy po obu stronach głowy.Następna linia zaczyna się na wysokości płatka ucha (około 1 cm od ucha). Należy delikatnie, nie naciskając mocno na skórę, wykonywać ruchy po okręgu w kierunku nosa. Masaż wykonuj po obu stronach głowy przez 5 minut. Podczas masażu spróbuj się zrelaksować.
Jest to proste i nieszkodliwe ćwiczenie, które powoduje, że krążenie krwi wraca do stanu idealnego.

Tyle tekstu zajmuje cztery strony...... Za każda stronę 'ałtor' dostaje......