Wybielanie zębów

Jak wybielić zęby z pomocą folii aluminiowej?

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
Wybielanie zębów
1 z 4
Zawsze chciałaś mieć śnieżnobiały uśmiech? Piękny uśmiech to gwarancja dobrego samopoczucia i pewności siebie. Dziś mamy dla ciebie propozycję, na domową metodę wybielania zębów. Wystarczy kilka składników, które z pewnością masz w domu i będziesz cieszyć się bielą zębów.
1
Składniki i produkty, których będziesz potrzebować do przeprowadzenia wybielania zębów w domu to: folia aluminiowa, sól, soda, pasta do zębów oraz odrobina cierpliwości. Z folii aluminiowej wycinamy paski, kształtujemy formę na zęby górne i dolne.
2
Długość pasków zależy od ilości zębów objętych wybielaniu. Zaginamy paski folii na pół, tak by obejmowały zęby. Składniki pasty zamieszaj w stosunku sody do soli 2:1.
3
Pastą napełnij formę z folii aluminiowej i umieść na zębach. Zostaw folię na 15 minut. Następnie zdejmij, wypłucz usta i dokładnie wymyj zęby pastą do zębów. Już po pierwszym zabiegu zauważysz efekty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (70)

* Pola wymagane

Mat
23.08.2019
Taka metoda jest skuteczna, ponieważ ludzie zapomną o problemie na skutek zatrucia glinem, który jest silną neurotoksyną. Już dawno pojawiły się badania, że alzheimer to głównie wynik zatrucia glinem. W ogóle z rynku powinny być wycofane wszystkie kosmetyki zawierające związki aluminium.
olga
16.06.2019
Myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy, jeśli chodzi o domowe sposoby na wybielanie zębów. Ale jak czytam ten to nie tylko jestem trochę zaskoczona, ale bardziej obawiam się, że można sobie krzywdę zrobić tym sposobem. Ja się poddałam wybielaniu, bo doszłam do wniosku, że najlepiej będzie
bobson
09.11.2016
po ilu dniach zęby wypadają ?? mój dentysta zapewnia, że może zaoferować na prawdę białą proteze
Frajera ze mnie nie zrobicie
09.11.2016
Soda działa na zęby w ten sposób, że usuwa osady z powierzchni za pomocą tarcia. Działa jak PAPIER ŚCIERNY – nie wybiela, a ściera swoimi drobinkami szkliwo. Daje w ten sposób efekt wybielania, ale na krótką metę, ponieważ niszczy szkliwo. Po takich zabiegach zęby stają się słabsze i bardziej podatne na przebarwienia.

Bez pozdrowień dla dla redakcji Interii.
Jurek
09.11.2016
Z tego co wiem, taki zabieg może zdegenerować szkliwo na zębach. Efekt będzie to na pewno ale ubytki pojawią się bardzo szybko. W necie sprzedają nawet gotowe tego typu preparaty a komentarze są straszne, zwłaszcza od tych co mają wrażliwe zęby. Nie mogli przyjmować stałych pokarmów przez kilka tygodni i dopiero regeneracja u dentysty pomagała trochę.
DM
09.11.2016
No i nadwrażliwość gwarantowana:))))
Kubak
09.11.2016
Pijąc cole też uszkadzam szkliwo , nie myjąc zębów też uszkadzam szkliwi , pomysł zaproponowany jest ekonomiczny a przede wszystkim zdrowy. Polecam rencista ze Skarżyska
~1
09.11.2016
Ciekawe ilu idiotów będzie paradować ze sreberkem na zębach...ha ha ha ha
Ivy
09.11.2016
Zatrucie glinem gratis. Ludzie są jednak porąbani...
Maverick
09.11.2016
Kto pisał ten artykół?? Soda bardzo niszczy szkliwo. Tą metodą wybielicie sobie zęby ale za chwilę pójdziecie do dentysty je leczyć.