czyste fugi

Jak zabezpieczyć fugi przed pleśnią?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
czyste fugi
1 z 4
Sprzątanie łazienki to jedna z najbardziej kłopotliwych czynności. Ze względu na wysoką wilgotność w pomieszczeniu, na płytkach i pomiędzy nimi często gromadzi się brud. Z nagromadzonego brudu pojawia się pleśń, której usunięcie zajmuje dużo czasu. Oto sposób, który ochroni fugi przed brudem i pleśnią.
1
Niestety brud i pleśń bardzo szybko pojawia się z powrotem. Ten proces możesz opóźnić przy zastosowaniu pewnej sztuczki. Wszystko czego potrzebujesz, to parafinowa świeca.
2
fugi zabezpieczanie
Przed nałożeniem świecy na fugi, dokładnie umyj łazienkę i płytki. Skup swoją uwagę na miejsca, w których najczęściej spływa po nich woda i narasta pleśń. Weź zwykłe białe świece parafinowe.
3
fugi pleśń
Świecą przetrzyj fugi, poświęć temu zabiegowi chwilę czasu. Zwłaszcza w miejscach, gdzie spada woda, przy umywalce, wannie. Od teraz woda będzie spływać gładko, dzięki ochronnej warstwie parafiny. Teraz na dłuższy czas możesz zapomnieć o brudnych fugach.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pleśń
usuwanie pleśni
rybik

Podobne porady

Komentarze (16)

* Pola wymagane

ada
03.11.2016
Fugi czyszczę pastą do zębów Signal i starą szczoteczką do zębów. Daje radę! Polecam.
hehe
02.11.2016
Świecą w fugę... hehe, dobre :-)))
baba
02.11.2016
a po wymyciu płytek spryskuje je woskiem samochodowym w rozpylaczu, i na długo mam spokój
carlos54
02.11.2016
najlepszy sposób na grzyb występujący na fugach między płytkami to....Domestos ,lub każdy środek zawierający chlor ! Wystarczy polać ,lub przetrzeć gąbką z płynem miejsce zagrzybione .Efekt murowany na drugi dzień ,przemyć woda i gotowe !
maarcinek
02.11.2016
Usuwacie komentarze, nie publikujecie ich więc po co ta możliwość tu jest ? tylko pochlebne komentarze można pisać ?
lucky
02.11.2016
wszystko dobrze i pięknie , tylko czy biorąc prysznic używać wyłącznie zimnej wody ? proszę się nie trudzić o odpowiedź !
Gość111111
02.11.2016
Ale brednie
Greg
02.11.2016
Zdjęcie wiele tłumaczy :D Cóż to musiał być za paprak z bożej łaski bo krzywo strasznie, silikon fatalny, popękane te kafle bo pewnie źle kładzione, Fugi żółte i spleśniały silikon bo pewnie nie ma izolacji po spodem, ogólnie dramat to nie dziwota, że taki widok a z drugiej strony nawet najlepiej zrobione kafle nie dadzą rady jak ktoś jest brudasem i zapuści wszystko chociażby kamieniem i mydłem.
maarcinek
02.11.2016
Mylny tytuł, to nie "sposób na pleśń", to nie" koniec takiego widoku" - to jedynie sposób na zabezpieczenie przed takim widokiem. O "sposobie na pleśń", metodach jej skutecznego usunięcia nie ma tu nawet słowa.
nick
02.11.2016
każdy ma prawo do życia nawet pleśn i grzyb na fugach !!