domowy podgrzewacz

Jak zrobić domowy ogrzewacz powietrza?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
domowy podgrzewacz
1 z 4
Wkrótce będzie zimno i konieczne stanie się ogrzewanie domów. Ponieważ ceny źródeł energii są dość wysokie, trzeba mieć jakąś alternatywne. Znamy doskonały sposób, który pozwala stworzyć ciepły dom bez żadnych dodatkowych kosztów. Jak skonstruować domowy podgrzewacz? Dowiesz się czytając nasz artykuł.
1
ogrzewanie alternatywne
Czego będziesz potrzebować do przygotowania ogrzewacza? Dwóch glinianych doniczek o różnych średnicach (mniejsza i większa), grubej śruby wraz z nakładkami i nakrętkami, 3 cegły, talerzyk i świece. Zaczynamy od wywiercania dziur pośrodku donic.
2
Przełóż śrubę przez otwór w doniczce i nałóż nakładkę, a następnie zakręć nakrętkę. Na nakrętkę nałóż kolejną podkładkę i na śrubę nałóż mniejszą doniczkę. Nałóż nakładkę i nakrętkę, mocno dokręć, by doniczki mocno się razem trzymały.
3
podgrzewanie powietrza
Rozłóż trzy cegłówki wokół talerzyka. Na talerzyku ustaw zapalone świece. Następnie na cegłach postaw odwrócone do góry dnem doniczki. Poczekaj trochę, wkrótce będzie ciepło. Temperatura zewnętrzna wokół doniczek może sięgać 65-70st C.
Strona 1 z 4

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

kolo
04.10.2017
ciepło w doniczkach i tak rozeszło by się po pomieszczeniu, z drugiej strony tym sposobem można ogrzać dłonie o ile ktoś lubi wdychać spaliny z parafiny
Sietka
19.10.2016
No to teraz pobiegniemy szybciutko po świece i donice, zima zbliża się wielkimi krokami... Dziękujemy portalowi za wskazanie drogi.
robert
17.10.2016
a nie dałoby się tego na 10 slajdów przerobić?
wróżka
17.10.2016
I pożar gotowy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!