cukrzyca zioła

Czy oregano i rozmaryn zapobiegają cukrzycy?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
cukrzyca zioła
1 z 4
Cukrzyca to choroba, która rozwija się w naszym świecie w szalonym tempie. Badania wskazują, że częstość występowania cukrzycy w ciągu ostatnich trzech lat wzrosła aż o 176%! Dane są zatrważające. Dlatego naukowcy szukają lepszych i skutecznych sposobów zapobieganiu tej chorobie. Co odkryli, dowiesz się z tego artykułu.
1
oregano cukrzyca
Profesorowie na Wydziale Nauk o Żywności i Żywienia na Uniwersytecie w Illinois badali wpływ różnych ziół i przypraw na diabetyków. Doszli do wniosków, że oregano i rozmaryn to liderzy w obniżaniu cukru we krwi. Zioła te zawierają przeciwutleniacze, w tym polifenole i flawonoidy, które są zdolne do hamowania enzymów i inhibitorów.
2
Enzymy te odgrywają kluczową rolę w wydzielaniu insuliny. Stwierdzono również, że zioła te hodowane zarówno w szklarniach jak i te suszone posiadają bardzo dobre właściwości lecznicze.
3
leczenie cukrzycy
Wyniki badań są bardzo obiecujące i wykazują, że zioła mogą stać się naturalnym sposobem do walki z cukrzycą. Owe zioła mają działanie podobne do leków podawanych cukrzykom. Nie zaleca się na własna rękę odstawiania leków na cukrzycę, bez konsultacji z lekarzem. Nie zaszkodzi jednak zioła te dodać do codziennej diety.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Wpływ cukru na organizm
Ciemna skóra pod pachami
objawy cukrzycy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane