Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Zapomnij o lodówce: 7 nowych sposobów na wystawienie prac dzieci

Zapomnij o lodówce: 7 nowych sposobów na wystawienie prac dzieci

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wszystkie dzieci uwielbiają rysować, malować i wyżywać się plastycznie, co jest zgodne z ich naturalnymi tendencjami rozwojowymi i zainteresowaniami. Wystawianie prac dzieci na pobudza ich twórczość i sprawia ogromną radość.
1
dziewczynka z pędzlami
Galeria z podkładkami
Jeśli nie możesz się zdecydować, którą pracę powiesić, odpowiedzią może być galeria z podkładkami z klipsem. Przytwierdź kilka zwykłych podkładek z klipsem na ścianie, a otrzymasz elastyczną galerię, w której dzieła możesz łatwo i często zmieniać wedle uznania. Możesz też przekazać to zadanie dziecku, aby samo mogło otwierać nową wystawę co tydzień!

Wystawa na sznurku
Wystawa na sznurku zawieszonym na odpowiedniej wysokości pozwala tobie bądź też małemu artyście na pokazanie prac na wysokości oczu. Można zakupić taki sprzęt w sklepie, jednak dużo prościej i taniej będzie wykonać taką galerię własnoręcznie.
2
dziewczynka ubrudzona farbami
Magnesy z dziełami sztuki
Wykorzystaj prace dziecka, które w przeciwnym razie trafią do śmieci, do wykonania magnesów na lodówkę. Można ich użyć do własnej lodówki lub obdarować nimi członków rodziny.

Ściana z tablicy magnetycznej
W niektórych domach wnęki i okna zajmują większość przestrzeni na ścianach. Jeśli tak jest w przypadku twojego domu, niewykorzystane ściany w holu lub przy schodach zamień w tablicę magnetyczną. Będzie ona stanowiła żywą galerię, na której dzieci będą mogły rysować lub zamieszczać swoje prace, tak by wszyscy mogli je zobaczyć.

Półkowa galeria
Zamontuj zwykłe półki na zdjęcia, aby można było stworzyć wciąż zmieniającą się galerię prac dzieci. Taka półka jest bardzo tania i łatwa w montażu, nawet dla początkujących majsterkowiczów.
3
malujące dzieci
Poduszki i pluszaki
Jeśli chcemy uzyskać naprawdę wyjątkową wystawę, skontaktujmy się ze specjalną pracownią, która przekształci prace naszego dziecka w poduszki lub maskotki. Wszystkie szczegóły odtwarzane są ręcznie za pomocą materiałów i haftów, a w efekcie otrzymujemy prawdziwy skarb.

Albumy
Można też stworzyć z prac dzieci albumy. Wystarczy sfotografować prace i zebrać ich taką ilość, która będzie umożliwiała stworzenie książki. Następnie można zamówić egzemplarz albumu z takimi pracami, który będzie stanowił miłą pamiątkę i inspirację.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Upodobania smakowe dzieci nie są zbyt skomplikowane: ma być głównie słodko. Talerz ma prezentować się estetycznie,...
Jak zachęcić dziecko do próbowania nowych smaków?
Upodobania smakowe dzieci nie są zbyt skomplikowane:...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt