Domowy olejek do włosów i skóry twarzy

Domowy olejek do włosów i skóry twarzy

Dd - specjalista Tipy.pl
Domowy olejek do włosów i skóry twarzy
1 z 4
Pielęgnacja skóry i włosów to bardzo ważny element naszego życia. Przesuszona skóra staje się szara, zmęczona, a czasem przesuszenie może powodować alergie i choroby skóry. Suche włosy stają się łamliwe i trudne do ułożenia. Jeżeli chcesz zadbać o swoje włosy i skórę w jak najlepszy sposób, proponujemy zastosowanie olejku, który przygotujesz własnoręcznie.
1
Domowy olejek do włosów i skóry twarzy krok 1
Czego potrzebujesz do przygotowania domowego olejku do skóry? Przygotuj 1 i ½ łyżki olejku morelowego, 10 kropli olejku arganowego, 10 kropli nasion z róży, butelkę z ciemnego szkła z zakraplaczem.
2
Jak przygotować olejek? Nie ma nic prostszego. Wystarczy połączyć dokładnie odmierzone ilości olejków i pomieszać. Całość przelej do buteleczki z ciemnego szkła (dzięki temu olejek na długo zachowa swoje właściwości).
3
Jak stosować olejek? Wystarczy codziennie wieczorem nanieść niewielką ilość na mokrą skórę lub wilgotne włosy i wykonać delikatny masaż. Już 2-3 krople wystarczą na całą skórę twarzy i średniej długości włosy. Olejek idealnie nawilży skórę, a także odżywi ją i doda blasku.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane