zwiększanie ruchu na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie wykorzystując e-booki?
AndzelaAndzela - specjalista Tipy.pl

Wykorzystanie e-booków jest doskonałym sposobem zwiększenia ruchu na stronie i uzyskania powracających klientów. E-booki mogą być darmowe lub płatne. Te darmowe korzystniej wpływają na ruch na stronie i są doskonałym narzędziem marketingowym. Poniżej dowiesz się jak korzystać z możliwości, jakie dają e-booki w celu promocji swojej witryny internetowej.
1
Zdecyduj czy chcesz napisać e-booka samodzielnie, czy zlecić to komuś z zewnątrz. Jeśli posiadasz wiedzę i specyficzne umiejętności, które zainteresują twoich klientów, napisz e-booka samodzielnie. Jeśli nie wiesz jak się do tego zabrać, poszukaj informacji w internecie. Jeśli uznasz, że napisanie e-booka jest dla ciebie za trudne, zleć to profesjonaliście (np. copywriterowi).
2
Zastanów się jakiego typu wiedzę lub poradę chcesz zaoferować klientom i jak odnosi się ona do tematu twojej strony internetowej. Na przykład, jeśli masz stronę poświęconą rodzicielstwu, możesz zaoferować użytkownikom e-booka z poradami dla młodych rodziców lub e-booka na tema zdrowego odżywania dzieci.
3
Zastanów się, jakie rozwiązanie będzie najbardziej korzystne dla klientów. Możesz dostarczyć im rad i wskazówek, opowiedzieć historię lub opisać swoje własne doświadczenia. E-book nie musi być długi, starczy nawet 15 stron. Sprawdź na forach internetowych o co pytają użytkownicy z twojej grupy docelowej i postaraj się zawrzeć odpowiedzi w swojej książce.
4
Wybierz formę promocji e-booka w sieci. Możesz sprzedawać e-booka w księgarniach internetowych i serwisach aukcyjnych. Możesz również stworzyć podstronę przeznaczoną specjalnie dla tego e-booka. Jeśli e-book będzie pożyteczny i dobrze napisany, wieść o nim rozprzestrzeni się dzięki marketingowi wirusowemu.
5
Umieść linka do strony z e-bookiem w serwisach związanych tematycznie z jego treścią. Jeśli e-book jest darmowy, koniecznie umieść taką informację w linku.
6
E-booka możesz oferować również jako bonus. Dzięki takiemu rozwiązaniu ludzie chętniej będą kupować produkty, które masz w swojej ofercie.
7
E-book może posłużyć do budowania listy adresów e-mail. Umożliwiaj pobieranie e-booka po podaniu adresu e-mail (a nawet dodatkowych adresów e-mail np. dwóch znajomych klienta, którzy mogą być zainteresowani tematem).
8
Umieść w e-booku linki do stron internetowych, które zgodzą się reklamować go w zamian za umieszczenie do nich odnośnika. Taka współpraca nic cię nie kosztuje, a jest doskonałym narzędziem promocji dla obu stron.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane