maseczka na zmarszczki

Jak zrobić maseczkę z żelatyny na zmarszczki?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
maseczka na zmarszczki
1 z 4
Szukasz skutecznego sposobu na piękny i świeży wygląd skóry? Zastosuj maseczkę z żelatyny. Jeśli będziesz ją stosować regularnie, szybko zauważysz, że skóra się wygładza, oczyszcza, a rysy twarzy są bardziej wyostrzone. Dowiedz się z naszego artykułu jak przygotować maseczkę z żelatyną.
1
maseczka z żelatyny
Żelatyna uzupełnia deficyty kolagenu, które pojawiają się wraz z wiekiem. To narzędzie usuwa zmarszczki, wybiela skórę czyniąc ją aksamitną oraz poprawia krążenie. Żelatyna jest pomocnym składnikiem często stosowanym w salonach kosmetycznych, wysmukla policzki i brodę. Dodaje się ją również do szamponów i środków wzmacniających włosy i paznokcie.
2
żelatyna maseczka
Do przygotowania maseczki potrzebujesz: 2 łyżki przegotowanej wody, 1 łyżka żelatyny oraz 2 łyżki zgniecionego banana. Wymieszaj wodę z żelatyną, pozwól żelatynie spęcznieć. Następnie dodaj banana.
3
maseczka z żelatyną
Nim nałożysz maseczkę na twarzy, należy ją dokładnie oczyścić. Maseczkę rozprowadź na twarzy równą cienką warstwą, omijając okolicę oczu i warg. Zostaw maseczkę na 20 minut, a następnie zmyj ciepłą wodą delikatnie masując skórę. Regularne stosowanie tej maseczki sprawi, że skóra stanie się czystsza i bardziej zadbana.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

maseczka domowej roboty
maseczka ściągająca
rozświetlona cera

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane