wzdęcia domowe sposoby

Jak pozbyć się wzdęcia za pomocą sody oczyszczonej?

pitulinka - specjalista Tipy.pl
wzdęcia domowe sposoby
1 z 4
Wzdęcia brzucha są spowodowane przez nagromadzony gaz w jelicie. Sprawia on, że czujesz się pełny i ściśnięty. Wzdęcia powodują również skurcze żołądka, biegunkę, zaburzają oddech, odbijanie się od żołądka itp. Przejadanie się, zaparcia, niestrawność to tylko kilka z przyczyn wzdęcia. Istnieje wiele naturalnych środków stosowanych do usuwania gazów w żołądku i tym samym wzdęcia. Oto jeden z nich z wykorzystaniem sody oczyszczonej.
1
soda oczyszczona wzdęcia
Soda oczyszczona to jeden z niesamowitych domowych środków. Działa ona jak środek zobojętniający, uwalniając od niestrawności. Reaguje z kwasem solnym w żołądku, tworząc połączenie chlorku sodu, dwutlenku węgla i wody, które oczyszczają układ trawienny od nadmiaru gazu. Aby się pozbyć tego problemu wypróbuj jeden z dwóch najlepszych sposobów wykorzystania sody.
2
sposoby na wzdęcia
Soda z ciepłą wodą
To sprawdzony sposób, przynoszący szybką ulgę od gazów i wzdęcia. Połączenie wody zmniejsza uczucie wzdęcia i odbijania się. Wystarczy, że wymieszasz jedną łyżeczkę sody w szklance ciepłej wody. Dobrze wymieszaj i wypij tą mieszankę, a szybko przyniesie ulgę. Regularne spożywanie tej mieszanki powinno pomóc w usuwaniu wzdęć i gazów.
3
wzdęcia soda oczyszczona
Soda z sokiem z cytryny
Połączenie tych dwóch składników, neutralizuje gaz i poprawia trawienie pokarmu. Sposób ten leczy wzdęcia i inne żołądkowe problemy. Wyciśnij sok z jednej świeżej cytryny i dodaj pół szklanki wody. Następnie dodaj jedną łyżeczkę sody oczyszczonej i dobrze wymieszaj. Teraz dodaj więcej wody i ponownie zamieszaj, aż soda przestanie musować.

Zawartość sodu w mieszance może podnosić ciśnienie krwi. Unikaj sody jeśli jesteś na diecie sodowej. Soda może wchodzić w interakcję z niektórymi lekami, więc przed zastosowaniem zapytaj się lekarza. Nigdy nie pij tej mieszanki na pełny żołądek. Ponadto dzieci i kobiety w ciąży nie powinny przyjmować sody.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

bluem
03.11.2016
Nie wiem czy to do końca zdrowy sposób, u mnie zaparcia minęły po dicopegu, wzdęcia jeszcze czasem mi dokuczają zwłaszcza kiedy zjem za dużo produktów z błonnikiem