infekcje grzybicze

Jak leczyć infekcje grzybicze za pomocą sody oczyszczonej?

pastka - specjalista Tipy.pl
infekcje grzybicze
1 z 5
Infekcja grzybicza spowodowana jest przez mikroskopijne drożdże lub grzyby candida. Grzyby te na ogół znajdują się w obszarach takich jak przewód pokarmowy, narządy płciowe czy pod pachami, fałdami skóry. Kiedy system immunologiczny jest osłabiony, wówczas grzyby infekują organizm. Dotyczy to głównie obszarów pochwy u kobiet, których poziom estrogenu spada. Świąd, obrzęk i pieczenie wokół obszarów dotkniętych infekcją. Soda jest jednym z tych domowych środków, które nie tylko używane są do gotowania i sprzątania, lecz również w leczeniu wielu dolegliwości. Oto kilka sposobów z zastosowaniem sody oczyszczonej w leczeniu infekcji grzybiczej.
1
soda oczyszczona
Soda jest bezpieczną i efektywną metodą leczenia infekcji grzybiczych. Soda równoważy poziom pH w organizmie, a tym samym chwilowo alkalizuje zakażoną strefę. Posiada właściwości przeciwgrzybicze i antyseptyczne. Działa przeciwzapalnie i kojąco. Skutecznie oczyszcza zainfekowany obszar, zatrzymuje rozprzestrzenianie się infekcji. Oto kilka sposobów z zastosowaniem sody.
2
soda pleśniawki
Soda na pleśniawki i zakażenie jamy ustnej
Soda neutralizuje kwaśne środowisko, zapobiegając rozprzestrzenieniu się infekcji. Do szklanki wody dodaj 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej. Dobrze wymieszaj, a kiedy soda przestanie musować, wypij ją na pusty żołądek. Pij miksturę dwa razy dziennie na pusty żołądek, aż pozbędziesz się infekcji.
3
kąpiel w sodzie
Kąpiel w sodzie
Kąpiel w sodzie złagodzi swędzenie, ból oraz inne symptom. Ta kąpiel jest bardzo efektywna, zwłaszcza w miejscach trudno dostępnych. Taką kąpiel mogą stosować również kobiety w ciąży. Napełnij wannę wodą, dodaj 1/2-1 szklanki sody oczyszczonej. Zamieszaj, a by soda całkowicie rozpuściła się. Zrelaksuj się przez 15-20 minut. Po kąpieli osusz skórę czystym i miękkim ręcznikiem. Powtarzaj ten proces dwa razy dziennie, aż pozbędziesz się infekcji.
4
infekcje grzybicze soda oczyszczona
Irygacje sodą
Stosując sodę oczyszczoną do irygacji, dzięki niej pozbędziesz się infekcji pochwy. Proces ten pomoże zalkalizować błonę śluzową pochwy zapobiegając rozrostowi grzybów. W jednym litrze ciepłej wody rozpuść 1-2 łyżki sody. Zamieszaj dobrze i napełnij mieszanką irygator. Stosuj kurację dwa razy dziennie do momentu ustąpienie infekcji.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane