efekty starzenia się

Pokarmy, które przyspieszają starzenie się organizmu

olaa - specjalista Tipy.pl
efekty starzenia się
1 z 4
Jeśli nie dbamy o nasz styl życia i sposób odżywiania przyspieszamy proces starzenia się organizmu. Przyczyniamy się do tego stanu spożywając dużo przetworzonej i pełnej konserwantów żywności. Słodycze, słone przekąski czy gotowe dania pogarszają kondycję naszego ciała.
1
przetworzone mięso
Bardzo pikantne potrawy
Bardzo pikantne potrawy należy zawrzeć na liście produktów, które nas postarzają. Pikantne potrawy przyspieszają metabolizm, ale mogą spowodować spustoszenie w naszej skórze. Zbyt duża ilość chilli lub papryki jalapeños, a naczynia krwionośne w naszej skórze będą zniszczone, co sprawi, że skóra straci młody wygląd. Nie martw się jednak zbytnio, okazjonalne stosowanie curry nie wyrządzi ci żadnej krzywdy.

Przetworzone mięso
Przetworzone mięso, takie jak wędlina, również należą do naszej listy. Zawierają dużą ilość siarczyn, które stosowane są jako konserwanty. Mogą one powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne, co z pewnością sprawi, że będziesz wyglądać starzej.
2
czerwone mięso
Czerwone mięso
Badania wskazały na związek pomiędzy spożywaniem dużej ilości czerwonego mięsa a pojawianiem się zmarszczek. Odkryto, że jeżeli jemy więcej czerwonego mięsa niż raz w tygodniu, jego składnik zwany kreatyną powoduje twardnienie naszych naczyń krwionośnych, co z kolei wpływa na pojawianie się zmarszczek na skórze.

Tłuszcze trans
Produkty zawierające dużą ilość tłuszczy trans również nie wpływają korzystnie na nasz wygląd. Znajdziemy je w margarynie i produktach typu fast food. Mogą powodować powstawanie zakrzepów w żyłach, które nie tylko spowodują na naszym ciele wczesne oznaki starzenia się, ale przede wszystkim prowadzą do wielu problemów zdrowotnych. Spożywaj tłuszcze jednonienasycone, które znajdziesz w oliwie z oliwek, awokado i oleju kokosowym.
3
węglowodany starzenie się organizmu
Węglowodany proste
Spożywanie produktów o dużej zawartości węglowodanów prostych, takich jak biały chleb i makaron, również może być przyczyną pojawienia się niepożądanych efektów w postaci przedwczesnego starzenia się. Produkty takie mają wysoki indeks glikemiczny, co przyczynia się do powstawania stanów zapalnych skóry i uszkodzenia kolagenu. Pieczywo z mąki z pełnego przemiału będzie dla ciebie lepsze pod każdym względem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

dobry metabolizm
pożywne śniadanie
Apetyt na jedzenie

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Hanys
28.11.2016
A co mam jeść, samą soję i GMO?
realista
28.11.2016
Kolejny głupi artykuł "RADZĄCY" co mam jeść a co nie. A ja będę to jadł ile będę chciał i gdzieś mam to czy będę łysy i z brzuszkiem i czy wolniej czy szybciej będę się starzeć. To jest moja sprawa i wcale nie zależy mi. abym wszystkim się podobał. komu mam się podobać to się już podobam taki jaki jestem. Nie opakowanie świadczy o człowieku tylko to co jest pod nim. I wbijcie to sobie raz na zawsze do tych pustych łbów.
dejacek
28.11.2016
życie to śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową. Faktycznie jeśliby słuchac amerykańskich uczonych to trzeba tylko pić tran i zagryzać witaminami w proszku
zuzka
28.11.2016
w nosie mam starzenie się organizmu jak widzę taki obsmażony i ociekający smalczykie boczuś. Oraz wszystkie cholesterole, zawały udary i inne szantaże - też mam w nosie. Umrę szybciej - ale szczęśliwa.
malpawzoo
28.11.2016
najlepsze jest bielutkie mięsko - słoninka ,boczek, golonka , karkówka , masło , jaja. śmietana.
SS
28.11.2016
Bieda!
Dziecko z podstawówki napisze lepszy poradnik!
dona
28.11.2016
dla czego ktoś mi narzuca co mam jeść?!
typek
28.11.2016
ALE BZDETY
mc2
25.11.2016
najlepiej nic nie jeść