Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odżywianie > Pokarmy, które przyspieszają starzenie się organizmu

Pokarmy, które przyspieszają starzenie się organizmu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Jeśli nie dbamy o nasz styl życia i sposób odżywiania przyspieszamy proces starzenia się organizmu. Przyczyniamy się do tego stanu spożywając dużo przetworzonej i pełnej konserwantów żywności. Słodycze, słone przekąski czy gotowe dania pogarszają kondycję naszego ciała.
1
przetworzone mięso
Bardzo pikantne potrawy
Bardzo pikantne potrawy należy zawrzeć na liście produktów, które nas postarzają. Pikantne potrawy przyspieszają metabolizm, ale mogą spowodować spustoszenie w naszej skórze. Zbyt duża ilość chilli lub papryki jalapeños, a naczynia krwionośne w naszej skórze będą zniszczone, co sprawi, że skóra straci młody wygląd. Nie martw się jednak zbytnio, okazjonalne stosowanie curry nie wyrządzi ci żadnej krzywdy.

Przetworzone mięso
Przetworzone mięso, takie jak wędlina, również należą do naszej listy. Zawierają dużą ilość siarczyn, które stosowane są jako konserwanty. Mogą one powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne, co z pewnością sprawi, że będziesz wyglądać starzej.
2
czerwone mięso
Czerwone mięso
Badania wskazały na związek pomiędzy spożywaniem dużej ilości czerwonego mięsa a pojawianiem się zmarszczek. Odkryto, że jeżeli jemy więcej czerwonego mięsa niż raz w tygodniu, jego składnik zwany kreatyną powoduje twardnienie naszych naczyń krwionośnych, co z kolei wpływa na pojawianie się zmarszczek na skórze.

Tłuszcze trans
Produkty zawierające dużą ilość tłuszczy trans również nie wpływają korzystnie na nasz wygląd. Znajdziemy je w margarynie i produktach typu fast food. Mogą powodować powstawanie zakrzepów w żyłach, które nie tylko spowodują na naszym ciele wczesne oznaki starzenia się, ale przede wszystkim prowadzą do wielu problemów zdrowotnych. Spożywaj tłuszcze jednonienasycone, które znajdziesz w oliwie z oliwek, awokado i oleju kokosowym.
3
węglowodany starzenie się organizmu
Węglowodany proste
Spożywanie produktów o dużej zawartości węglowodanów prostych, takich jak biały chleb i makaron, również może być przyczyną pojawienia się niepożądanych efektów w postaci przedwczesnego starzenia się. Produkty takie mają wysoki indeks glikemiczny, co przyczynia się do powstawania stanów zapalnych skóry i uszkodzenia kolagenu. Pieczywo z mąki z pełnego przemiału będzie dla ciebie lepsze pod każdym względem.
 2.3/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (9)

SS - 2016-11-28
Bieda!
Dziecko z podstawówki napisze lepszy poradnik!
malpawzoo - 2016-11-28
najlepsze jest bielutkie mięsko - słoninka ,boczek, golonka , karkówka , masło , jaja. śmietana.
zuzka - 2016-11-28
w nosie mam starzenie się organizmu jak widzę taki obsmażony i ociekający smalczykie boczuś. Oraz wszystkie cholesterole, zawały udary i inne szantaże - też mam w nosie. Umrę szybciej - ale szczęśliwa.
dejacek - 2016-11-28
życie to śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową. Faktycznie jeśliby słuchac amerykańskich uczonych to trzeba tylko pić tran i zagryzać witaminami w proszku
realista - 2016-11-28
Kolejny głupi artykuł "RADZĄCY" co mam jeść a co nie. A ja będę to jadł ile będę chciał i gdzieś mam to czy będę łysy i z brzuszkiem i czy wolniej czy szybciej będę się starzeć. To jest moja sprawa i wcale nie zależy mi. abym wszystkim się podobał. komu mam się podobać to się już podobam taki jaki jestem. Nie opakowanie świadczy o człowieku tylko to co jest pod nim. I wbijcie to sobie raz na zawsze do tych pustych łbów.
Hanys - 2016-11-28
A co mam jeść, samą soję i GMO?
typek - 2016-11-28
ALE BZDETY
dona - 2016-11-28
dla czego ktoś mi narzuca co mam jeść?!
mc2 - 2016-11-25
najlepiej nic nie jeść
 
Czy to, co jemy, może wpłynąć na to, jak szybko zobaczymy u siebie zmarszczki? Niektóre produkty nie tylko poszerzają...
4 produkty, które sprawiają, że szybciej się starzejesz!
Czy to, co jemy, może wpłynąć na to, jak szybko zobaczymy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt