olej rycynowy

Jak stosować olej rycynowy do włosów, brwi i rzęs?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
olej rycynowy
1 z 4
Piękne i zadbane włosy, rzęsy i brwi to integralna część kobiety dbającej o swój wygląd. Każdego dnia kobiety stosują kosmetyki, które uszkadzają strukturę włosów. Aby uczynić je grubszymi i piękniejszymi używaj oleju rycynowego. To uniwersalne narzędzie pomogło wielu. Trudno go zmyć, ale efekt jest tego wart. Dowiedz się jak używać olejku rycynowego.
1
olej rycynowy brwi
Olej na rzęsy
Oczyść twarz i oczy z makijażu. Umyj twarz dokładnie ciepłą wodą. Za pomocą pędzelka lub bawełnianego wacika nałóż na rzęsy olej rycynowy. Uważaj przy aplikacji, aby olej nie dostał się do oczu. Nakładaj olej wieczorem na kilka godzin przed snem. Przed położeniem się do łóżka zmyj olej wodą.
2
olej rycynowy rzęsy
Olej do brwi
Nie wszystkich natura obdarzyła pięknymi brwiami. Krzaczaste brwi to najnowszy trend. Wiele dziewcząt domalowuje sobie brwi. Aby brwi stały się gęstsze, użyj oleju rycynowego. Oczyść twarz z makijażu. Wacikiem lub pędzelkiem nasączonym olejem przetrzyj swoje brwi. Przed położeniem się spać zmyj olej z brwi za pomocą zimnej wody.
3
włosy ocet rycynowy
Olej rycynowy dla włosów
Jeśli twoje włosy są słabe i wypadają, zakrop kilka kropli oleju rycynowego na skórę głowę i delikatnie wetrzyj. Trzymaj olej na włosach przez dwie godziny, a następnie umyj włosy szamponem.
Na zniszczone i zmęczone włosy przygotuj mieszankę z olejem rycynowym. Potrzebować będziesz: 2 łyżek mleka, 1 łyżeczkę oleju rycynowego oraz kilka kropli gliceryny. Zamieszaj składniki ze sobą i zostaw do spęcznienia. Następnie mieszankę ogrzej na wolnym ogniu. Po przestudzeniu nałóż na włosy, szczególnie na końcach i przytrzymaj przez 20-30 minut.
Aby uzyskać pożądany efekt stosuj olej przez miesiąc. Zrób przerwę na 2-3 tygodnie, a następnie stosuj olej raz w tygodniu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Cytryna jako kosmetyk
zdrowe włosy
łupież

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane