mycie okien

3 domowe sposoby na czyste i lśniące okna

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
mycie okien
1 z 4
Masz uczulenie na chemikalia? A może chcesz prowadzić ekologiczny tryb życia i dom? Porzuć komercyjne produkty handlowe i zastosuj naturalne środki czystości. Z pewnością większość tych produktów znajdziesz w spiżarni. Dzisiaj mamy dla ciebie domowe sposoby na czyste okna. Oto trzy z nich.
1
sól ocet mycie okien
Sól i ocet
Do bardzo brudnych okien, zwłaszcza okien kuchennych, które często są zabrudzone tłuszczem, przygotuj roztwór soli i octu. Potrzebować będziesz: 3 łyżki soli, pół szklanki octu oraz 2 szklanki zimnej wody. Połącz te składniki w butelce z atomizerem. Dobrze zamieszaj, aby sól się roztopiła. Umyj okna otrzymanym roztworem.
2
mycie okien ziemniak
Surowy ziemniak
Uporczywe plamy na oknie można usunąć przy pomocy surowego ziemniaka. Oczyść ziemniaka i obierz ze skórki. Przetnij go na pół. Przetrzyj plamy ziemniakiem, a następnie umyj okno roztworem soli i octu.
3
ocet winny
Ocet winny
Nieco brudne okna można oczyścić za pomocą roztworu wody i octu w stosunku 3 do 1. Jeśli chcesz uzyskać pachnący roztwór, dodaj kilka kropli olejku kwiatowego.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

sprzątanie
mieszkanie
dziecko przy oknie

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Mateusz K
06.01.2018
Zastanawiam się nad zakupem specjalnej myjki do mycia szyb dla mojej żony, tylko nie wiem, jaką wybrać. Czy coś tego typu byłoby odpowiednie jako prezent? Czy to jest przeznaczone do codziennego użytkowania na oknach w zwykłym mieszkaniu?