nawóz do kwiatów

Jak zrobić nawóz do kwiatów z drożdży piekarskich?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
nawóz do kwiatów
1 z 4
Drożdże mogą służyć jako świetny nawóz dla roślin. Są bogate w składniki mineralne, organiczne żelazo oraz w pierwiastki śladowe. Jak przygotować taki nawóz? Dowiesz się z naszego artykułu.
1
kwiaty nawożenie
Drożdże to doskonały środek dla rozwoju roślin. Poprawia mikroflorę gleby, hamuje rozwój szkodliwych mikroorganizmów. Tym sposobem nawilżane rośliny będą szybciej rosły.
2
nawożenie kwiatów
Jak nawozić glebę? Wystarczy mieć 100g świeżych drożdży, 50g cukru oraz 3 litry ciepłej wody. Cukier i drożdże rozpuść w wodzie. Mieszankę odstaw na tydzień.
3
nawożenie roślin doniczkowych
Tym sposobem otrzymamy koncentrat, którego jedną szklankę należy używać na 10 litrów wody. Nawóz sprawdzi się zarówno w domu jak i w przydomowym ogródku. Dobry efekt tego nawozu można otrzymać na wiosnę, w czasie nasadzania siewek lub jesienią podczas wysadzania truskawek.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Rośliny na cmentarzu
Maliny
Tuja

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

jas
06.03.2017
Co wy picujecie? Właściwe proporcje to- bitwa pod Grunwaldem czyli 1410, czyli kilo cukru, cztery litry wody, 10 dag drożdży. Zmieszać, fermentować przez tydzień. Destylować ostrożnie. Z kilograma cukru po destylacji wychodzi 1 litr o mocy 60%.
dsds
06.03.2017
Jak dla mnie to po prostu zacier, ale po co wlewać go do doniczki????
Rodak z USA
06.03.2017
najlapsza proporcja 1 4 10
Wywrotowiec
06.03.2017
1-4-10 - toż to przepis na bimber. Nie wiedziałem że roślinki też lubią sobie "łyknąć"